تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




طرز تهیه پای سیب خانگی راحت

وب سایت سوران: شیرینی های پای همیشه جزو خوشمزه ترین شیرینی ها هستند. من که عاشق انواع پای هستم. اگر مشکل چاق شدن و قند خون در میان نبود هر روز یک جعبه بزرگ پای میخریدم و همه اش را میخوردم. اما یک مسئله مهم دیگر هزینه اش است. خوب هزینه خریدن هر روز یک جعبه پای کلی زیاد می شود. پس بهتر است دست به کار شوم و خودم آین خوشمزه را درست کنم.

مواد اولیه:

سیب دو عددشکر یک لیوان سرخالیتخم مرغ سه عددآرد شیرینی پزی یک و نیم پیمانهشیر (من ماست زدم) شیر یک سوم پیمانهبکینگ پودر یک قاشق مرباخوری سرپرکره صد گرموانیل نصف قاشق چای خوری
طرز تهیه پای سیب خانگی راحت

طرز تهیه:

1- سیب هارو پوست گرفته و قاچ میکنیم و با یه قاشق شکر و مقداری دارچین و ته استکان آب میذاریم رو شعله گاز تا بپزه

2- زرده و سفیده تخم مرغ و جدا کرده و سفیده رو همزده تا پف کنه , زرده و وانیل و مخلوط و بعد شکر را اضافه و هم میزنیم تا کرم رنگ بشه ,کره و شیر و اضافه و دوباره هم میزنیم , آرد و بکینگ پودر و که دوبار الک کردیم و اضافه و با بقیه مواد مخلوط میکنیم و در آخر سفیده تخم مرغ و اضافه و با لیسک هم میزنیم.

3- کف قالب و کاغذ روغنی پهن میکنیم مقداری از مواد و ریخته و سیب هارو که پخته و سرد شده رو میچینیم و باقیمانده مواد و روی سیب ها میریزیم ,دمای فر بین صد و هفتاد و پنج تا صد و هشتاد درجه البته بستگی به فرتون داره ،و زمان پخت هم چهل و پنج دقیقه تا یکساعته , نیم ساعت اول در فر و باز نکنید تا پف کیک نخوابه.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «طرز تهیه پای سیب خانگی راحت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..