تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




روش‌هایی برای تازه و خوشبو نگهداشتن هوای خانه

وب سایت بدونیم - مریم اسدی: آیا برای شما هم پیش آمده که وقتی وارد خانه می شوید بوی کهنگی و ماندگی احساس کنید؟ بویی که از ترکیب بوی غذاها در آشپزخانه، حوله های خیس داخل حمام، و فعالیت های روزانه دیگر ایجاد می شود. دلایل زیادی برای بد بو شدن فضای خانه وجود دارد اما روش های زیادی هم برای خوشبو کردن خانه وجود دارد که می توانید امتحان کنید.
شمع روشن کنیدساده ترین روش ها برای تازه و خوشبو نگهداشتن هوای خانه

شمع های معطر هم فضای خانه را خوشبو و تازه و هم آرام بخش می کنند. شمع های معطر را می توانید بسته به عطر دلخواهتان انتخاب کنید.
با روغن های ضروری پخش کننده عطر درست کنیدساده ترین روش ها برای تازه و خوشبو نگهداشتن هوای خانه

شمع ها به مراقبت نیاز دارند. اگر به دنبال روش های ساده تری برای خوشبو کردن خانه هستید با روغن های طبیعی پخش کننده عطر درست کنید. آن ها بدون هیچ مراقبتی فضای خانه را بیش تر از یک ماه خوشبو می کنند.
حمام و دستشویی را کاملا تمیز کنیدساده ترین روش ها برای تازه و خوشبو نگهداشتن هوای خانه

هفته ای یک بار تمام گوشه و کنار حمام و دستشویی را کاملا تمیز کنید. این قسمت ها بدون تمیز کردن بوی بدی در فضای خانه منتشر خواهند کرد.
تصفیه کننده هواساده ترین روش ها برای تازه و خوشبو نگهداشتن هوای خانه

دستگاه های تصفیه کننده هوا هم آلودگی را از فضا می گیرند و هم گرد و خاک را کم می کنند. از همه مهمتر این که فضای خانه را خوشبو نگه می دارند.
اسپری خوشبو کننده هوا درست کنیدساده ترین روش ها برای تازه و خوشبو نگهداشتن هوای خانه

در روزهای سرد زمستان که امکان باز کردن پنجره کمتر است خودتان با ترکیبی از آب و روغن های طبیعی خوشبو اسپری خوشبو کننده هوا درست کنید.
نان بپزیدساده ترین روش ها برای تازه و خوشبو نگهداشتن هوای خانه

هیچ چیزی بیشتر از پختن نان خانه را خوشبو و معطر نمی کند. دستور پخت های زیادی برای انواع نان وجود دارد که امتحان کردنشان ضرری ندارد.
چربی های آشپزخانه را تمیز کنیدساده ترین روش ها برای تازه و خوشبو نگهداشتن هوای خانه

اگر زیاد آشپزی می کنید تمام قسمت های آشپزخانه چرب می شود. گاز، هود، کابینت ها و مایکروفر. با شوینده های قوی چربی های آشپزخانه را هر چند وقت یک بار خوب تمیز کنید.
عطر و بوهای دلخواهتان را در آب بجوشانیدساده ترین روش ها برای تازه و خوشبو نگهداشتن هوای خانه

بهترین خوشبو کننده ها را می توانید روی اجاق گاز درست کنید. عطرهای دلخواهتان مثل دارچین، مرکبات، میخک و یا هر عطر دیگری که دوست دارید را ساعت ها با مقداری آب روی گاز بجوشانید.
گل های خانگیساده ترین روش ها برای تازه و خوشبو نگهداشتن هوای خانه

همه می دانیم که گل های خانگی هوای خانه را تمیز و تازه نگه می دارند. بعضی از گیاهان اکسیژن بیشتری در فضای خانه تولید می کنند و به علاوه سموم و منواکسید کربن را کاهش می دهند.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «روش‌هایی برای تازه و خوشبو نگهداشتن هوای خانه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..