تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گوشی U12 اچ‌تی‌سی در مراسم MWC 2018 رونمایی نخواهد شد

گوشی U12 اچ‌تی‌سی در مراسم MWC 2018 رونمایی نخواهد شدبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پیش از این گفته می‌شد که شرکت اچ‌تی‌سی قرار است از گوشی پرچمدار نسل جدید خود یعنی U12  در مراسم Mobile World Congress 2018 رونمایی کند؛ اما گویا برنامه ها تغییر کرده است و این شرکت تایوانی پس از مراسم MWC 2018 قصد دارد یک مراسم رونمایی در بارسلونا برگذار و از گوشی نسل جدید خود رونمای کند. در نتیجه کاربران در مراسم MWC 2018 منتظر رونمایی از گوشی U12 نباشند.

پس از فاش شدن تصاویری از گوشی یو 12 مشخص شد که این گوشی با پردازنده Snapdragon 845 و صفحه نمایش Edge Sense عرضه خواهد شد.

گفتنی است؛ شرکت اچ تی سی نیز برای رقابت با گوشی پرچمدار اس 9 سامسونگ به جمع شرکت‌هایی همچون هواوی و الجی پیوست و باید دید که کدام برند پیروز این رقابت خواهد شد و عنوان پرفروش‌ترین گوشی نیم سال اول 2018 به کدام شرکت تعلق خواهد گرفت.

انتهای پیام/

اچ تی سی بعد از مراسم MWC 2018 از یو 12 رونمایی خواهد کرد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گوشی U12 اچ‌تی‌سی در مراسم MWC 2018 رونمایی نخواهد شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..