تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مدارس البرز فردا یکشنبه تعطیل است

مدیرکل بحران استانداری البرز اعلام کرد که به دلیل برودت هوا و یخبندان، مدارس شهرستان های استان البرز فردا یکشنبه هشتم بهمن ماه در شیفت صبح وعصر تعطیل است.

به گزارش شمانیوز: مهدی مهرور افزود: به علت بارش برف در تمام شهرستان های استان البرز، مقاطع تحصیلی مهدهای کودک، پیش دبستانی ها و مدارس ابتدایی فردا یکشنبه در شیفت صبح وعصر تعطیل خواهد بود.
وی اضافه کرد: مدارس شهرستان های آسارا و طالقان فردا یکشنبه تمام مقاطع تحصیلی صبح وعصر تعطیل اعلام شد.
وی خاطرنشان کرد: بارش برف در استان البرز ازصبح امروز آغاز شده و دربرخی مناطق هنوز هم ادامه دارد.
به گزارش ایرنا، در مناطق کوهستان نظیر جاده کرج - چالوس بارش برف باعث انسداد مقطعی جاده شده بودکه سریعا بازگشایی شد.
در شهرستان طالقان ، نظرآباد نیز بارش سنگین سبب تعطیلی مدارس درنوبت عصر امروز شنبه شد.
بارش ها در شهر کرج مرکز استان البرز از ظهر به صورت برف بود که بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان البرز این بارش ها تا روزآینده نیز ادامه خواهد یافت.

منبع: ایرنا




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مدارس البرز فردا یکشنبه تعطیل است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..