تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سامانه سمیم بانک رفاه، محصول نوآور برتر ایرانی شد

سامانه مدیریت یکپارچه مالی بانک رفاه به عنوان محصول نوآور برتر ایرانی انتخاب و تقدیر شد.

به گزارش شمانیوز؛ در دومین جشنواره ملی نوآوری محصول برتر ایرانی که با حضور مسئولان و کارشناسان این بانک در دانشگاه صنعتی شریف برگزار شد، سامانه سمیم بانک رفاه به عنوان محصول نوآور برتر ایرانی به حاضران معرفی شد.

در این مراسم که با حضور بانک‌ها، سازمان ها و شرکت های فعال در حوزه های مختلف برگزار شد، تندیس و لوح جشنواره به بانک رفاه اهدا شد.

سامانه مدیریت یکپارچه مالی ابزاری توانمند برای مدیریت دارایی ها، برنامه ریزی و اخذ تصمیمات مالی هوشمندانه است که امکان تعریف و مدیریت حسا ب ها، مشاهده مانده حساب و صورتحساب، دسته بندی خودکار و دستی تراکنش ها، مدیریت چک‌های صادره و واگذاری بسیاری خدمات نوین و رقابتی دیگر را به مشتریان عرضه می کند.

گفتنی است بانک رفاه، با برپایی غرفه معرفی محصولات و خدمات، حضوری فعال داشت.

منبع: روابط عمومی بانک رفاه




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سامانه سمیم بانک رفاه، محصول نوآور برتر ایرانی شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..