تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




انتقام وحشتناک مرد خشمگین از شکارچی سگ‌ها! +فیلم

پایان وحشتناک شکارچی سریالی سگها در چین! فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پلیس چین مرد جوانی را که با خودروی ون خود و به شکلی وحشتناک اقدام به کشتن یک شکارچی سگ کرده بود بازداشت کرد. او با خودروی ون این مرد را به دیوار کوبید  و موجب مرگ او شد. گفته می شود علت این اقدام، کشته شدن سگ مرد ضارب توسط این شکارچی  بوده است. ظاهرا مقتول با گرفتار کردن سگ های متعدد، اقدام به کشتن آنها می کرد. بنا به گزارش رسانه های چین ضارب در روز حادثه با شنیدن صدای سگ خود به بیرون از منزل دویده و مشاهده می کند که سگ وی توسط یک دارک زهرآلود کشته شده است.  زمانی که او به تعقیب قاتل سگ خود پرداخت، با تهدیدش مواجه شد.

 سرانجام مرد ضارب با پیدا کردن شکارچی سگش، او را در یک فرصت مناسب در خیابان به دام انداخت . پلیس در بازرسی کوله پشتی  این مرد، جسد چند سگ دیگر را  نیز پیدا کرد.

گفتنی است؛ پلیس چین  ضمن دستگیری مرد ضارب، تحقیقات در این خصوص را آغاز کرده است.

انتهای پیام/

پایان وحشتناک شکارچی سریالی سگها در چین!



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «انتقام وحشتناک مرد خشمگین از شکارچی سگ‌ها! +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..