تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پایان پر مدال المپیاد ورزشی کارکنان بانک ‌گردشگری

اختتامیه دومین المپیاد ورزشی کارکنان بانک گردشگری همزمان با آیین گرامیداشت هشتمین سالگرد تاسیس این بانک برگزار شد.

به گزارش شمانیوز؛ اختتامیه دومین المپیاد ورزشی کارکنان بانک گردشگری همزمان با آیین گرامیداشت هشتمین سالگرد تاسیس بانک برگزار شد.

در مراسم تقدیر و اهدای مدال برگزیدگان المپیاد ورزشی، علی اصغر سفری مدیرعامل به همراه اعضای هیئت مدیره و معاونین حضور داشتند و لوح و مدال های نفرات و تیم های اول تا سوم را اهدا کردند.

گفتنی است؛  دومین دوره المپیاد ورزشی کارکنان بانک گردشگری در ۵ رشته انفرادی شنا، تنیس روی میز، بدمینتون، پرتاب دارت و شطرنج و رشته تیمی والیبال و با استقبال گسترده همکاران و حضور چشمگیر و پرشور بانوان با هدف گسترش فرهنگ ‌ورزش و ترویج سلامت جسمی و روحی، در آستانه سالگرد تاسیس بانک طی ۱۱ روز برگزار شد.

در این المپیاد که به همت کمیته ورزش بانک برگزار شد، ۳۵۶ نفر از همکاران شامل ۲۶۷ نفر از آقایان و ۸۹ نفر از بانوان از ستاد و شعب تهران و شهرستان حضور بانشاطی داشتند و در شرایطی منطبق با قوانین حرفه ای و برنامه ریزی شده به رقابت پرداختند.

منبع: روابط عمومی بانک گردشگری




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پایان پر مدال المپیاد ورزشی کارکنان بانک ‌گردشگری»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..