تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




زد و خورد بر سر شكلات نوتلا در فرانسه

زد و خورد بر سر شكلات نوتلا در فرانسهبه گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سوپرمارکت زنجیره ای اینترمارش با اعلام تخفیف هفتاد درصدی در فروش نوتلا قیمت این محصول را از چهار و نیم یورو به یک یورو و ۴۰ سنت رساند.

با باز شدن در فروشگاه صحنه‌های عجیبی شکل گرفت. در برخی از شهرها ژاندارمری و پلیس مجبور به مداخله برای آرام کردن مشتریان مشتاق شد.

کارمند یک سوپر مارکت به روزنامه پاریزین می‌گوید: «صحنه مبارزه بود. ما به اندازه موجودی سه ماه فروختیم. در صندوق‌ها بجز نوتلا نبود. اما یک خانم موهای خانم دیگری را می‌کشید. پیرزنی یک کارتون نوتلا بر روی سرش گذاشته بود. دست یک نفر دیگر خون‌آلود بود.»

یک فروشنده در اینترمارش به روزنامه پروگره گفته است "ما سعی کردیم (خریداران) را جدا کنیم، اما آنها ما را هل می‌دادند."

گزارش شده تمامی موجودی این فروشگاه ظرف مدت یک ربع به فروش رفت و یک مشتری هم با چشمی کبود فروشگاه را ترک کرد.

صحنه‌های مشابهی در فروشگاه‌های دیگری در فرانسه مشاهده شده که برخی آن را به "شورش" توصیف کردند.

در شهرستان «اوآز»، «پا دو کاله» و چندین شهر جنوبی فرانسه، فروشندگان شاهد دعوا و درگیری میان مشتریان بودند.

سالانه نزدیک به ۳۶۵ میلیون کیلو نوتلا در ۱۶۰ کشور جهان مصرف می‌شود.

شرکت ایتالیایی فررو که تولیدکننده نوتلا است از خشونت‌های روز پنجشنبه در فرانسه ابراز تاسف کرده اما گفته است ارائه تخفیف به طور یکجانبه از سوی سوپرمارکت بوده است.

منبع: جام جم آنلاین
انتهای پیام/

نوتلا مردم را به جان هم انداخت



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «زد و خورد بر سر شكلات نوتلا در فرانسه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..