تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نتيجه بازي پيكان و پرسپوليس

تیم فوتبال پرسپولیس در دیدار مقابل پیکان توانست با نتیجه سه بر یک از سد این تیم عبور کند.

دیدار تیم‌های پیکان و پرسپولیس از ساعت ۱۵:۳۰ در حالی در ورزشگاه شهدای شهر قدس آغاز شد که در نیم فصل نخست پیکان در آزادی به برتری یک بر صفر رسیده بود اما در بازی برگشت پرسپولیس انتقام این شکست را از شاگردان مجید جلالی گرفت.

این دیدار با نتیجه سه بر یک به سود پرسپولیس به اتمام رسید. در این بازی گادوین منشا در دقیقه ۹ و علی علیپور در دقایق ۱۲ و ۸۳ برای سرخ‌پوشان و مهدی شیری در دقیقه ۵۸ برای پیکان گل‌زنی کردند.

پرسپولیس با این برد ۴۸ امتیازی شد و همچنان با فاصله صدرنشین است و پیکان هم با ۲۸ امتیاز در رده هشتم باقی ماند.

نیمه نخست:

دقیقه ۹: صادق محرمی با ارسالی کوتاه از جناح راست به داخل محوطه جریمه پیکان، گادوین منشا را صاحب توپ کرد و این مهاجم نیجریه‌ای در حالی که پشت به دروازه بود با چرخشی زیبا با ضربه‌ای توپ را به گوشه دروازه رحمان احمدی دروازه‌بان پیکان فرستاد تا سرخ‌پوشان با یک گل پیش بیفتند.

دقیقه ۱۲: حسین ماهینی از جناح راست پرتاب بلندی را انجام داد که این توپ به پشت محوطه جریمه پیکان آمد و به علی علیپور رسید. آقای گل لیگ برتر هم یک ضرب ضربه دقیقی را به سمت دروازه پیکان زد تا توپ در جلوی دیدگان رحمان احمدی به گوشه دروازه تیم میزبان برود.

دقیقه ۳۱: گادوین منشا در میانه زمین صاحب توپ شد و از فاصله دور اقدام به شوت زنی کرد که شوت او کم جان بود و رحمان احمدی آن را درازکش مهار کرد.

دقیقه ۳۵: پرسپولیسی‌ها که به نظر می‌رسد روی شوت‌های از پشت محوطه جریمه حساب باز کرده‌اند، این بار روی یک حرکت ترکیبی سیامک نعمتی را در پشت محوطه جریمه صاحب توپ کردند. این بازیکن پرسپولیس هم بلافاصله ضربه محکم و زمینی را به سمت دروازه پیکان زد اما توپ درست جایی رفت که رحمان احمدی ایستاده بود تا دروازه‌بان پیکان به راحتی توپ را مهار کند.

نیمه دوم:

دقیقه ۵۰: علی علیپور با یک حرکت انفرادی از جناح راست خودش را به داخل محوطه جریمه پیکان رساند. او در ادامه پاس رو به بیرونی داد که به گادوین منشا رسید اما تعلل منشا برای زدن ضربه نهایی باعث شد تا نتواند ضربه موثری را روانه دروازه کند و رحمان احمدی این توپ را مهار کرد.

دقیقه ۵۴: سیامک نعمتی از پشت محوطه جریمه ضربه خوبی را به سمت دروازه پیکان زد که این توپ با اختلاف اندک از کنار دروازه رحمان احمدی به بیرون رفت.

دقیقه ۵۸: پیکانی‌ها با خطای هند بازیکنان پرسپولیس از جناح چپ صاحب یک ضربه ایستگاهی شدند. مهدی شیری با زدن یک ضربه دقیق و در حالی که کسی در شلوغی محوطه جریمه ضربه‌ای به توپ نزد، یکی از گل‌های خورده پیکان را جبران کرد.

دقیقه ۶۵: علی علیپور به تنهایی در خط حمله صاحب توپ شد و خودش به سمت محوطه جریمه پیکان حرکت کرد و ضربه‌ای را از پشت محوطه به سمت دروازه رحمان احمدی زد که او به راحتی این توپ را مهار کرد.

دقیقه ۸۳: احمد نوراللهی با ارسال پاسی در عمق علی علیپور را صاحب توپ کرد و او هم با نفوذ به داخل محوطه جریمه پیکان و زدن یک ضربه‌ی دقیق، دروازه میزبان را برای سومین بار باز کرد.





پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نتيجه بازي پيكان و پرسپوليس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..