تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شرکت لنوو با ارتقاء گوشی ZUK Z2 Pro به اندروید 8 برنامه ویژه‌ای دارد؟

آیا شرکت لنوو با ارتقاء گوشی ZUK Z2 Pro به اندروید 8 برنامه ویژه ای دارد ؟به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ شرکت لنوو یکی از شرکت های بسیار موفق در زمینه ساخت لپ‌تاپ های هوشمند در جهان است. این شرکت با در نظر گرفتن فناوری های تازه ای که هر سال برای محصولات نسل جدیدش ارائه میدهد ؛ اما قیمت محصولاتش را بالا نمی‌برد و همچنان در سطح متوسط نگه داشته است.

یکی از موضوعاتی که ممکن است بسیاری از کاربران از آن اطلاع نداشته باشند این است که شرکت لنوو در زمینه گوشی های هوشمند نیز کارهایی انجام داده است. یکی از معروف‌ترین گوشی های هوشمند شرکت لنوو ، گوشی ZUK Z2 Pro نام دارد که در سال 2016 به بازار عرضه شد.

این گوشی اگرچه جزو محصولات سطح بالای جهان رده بندی نشد اما به دلیل سخت افزار خوب و قیمت به صرفه ای که داشت مورد توجه کاربران قرار گرفت.

حال بر اساس جدیدترین گزارش‌هایی که از جانب لنوو منتشر شده است، این شرکت قصد دارد با آغاز سال 2018 گوشی هوشمند ZUK Z2 Pro خود را نیز از اندروید مارشملو به اندروید 8 اوریو ارتقاء دهد.

این موضوع نشان می‌دهد که لنوو کاربران محصولات مختلف خود را در نظر دارد و همچنین گویای این موضوع است که احتمالا در آینده قصد داشته باشد مانور بیشتری بر روی بازار گوشی های هوشمند بدهد.

انتهای پیام/

امکان سرمایه گذاری بیش از پیش لنوو در بخش گوشی های هوشمند ‌



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شرکت لنوو با ارتقاء گوشی ZUK Z2 Pro به اندروید 8 برنامه ویژه‌ای دارد؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..