تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رویای عجیب دختر سرطانی محقق شد +تصاویر

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، دختر چینی 21 ساله مدتی قبل به سرطان خون مبتلا شد. در همان دوران به محض اینکه نامزدش موضوع را فهمید او را ترک کرد.

این دختر روزهای بسیار سختی را تحمل می کرد، از یک طرف درد ناشی از بیماری و از سویی دیگر غصه بی وفایی نامزدش تا اینکه یک تصمیم عجیب گرفت.

او با خودش فکر کرد که شاید دیگر فرصتی کافی برای محقق شدن رویای بزرگ خود نداشته باشد بنابراین تصمیم گرفت برای اینکه به آرزوی دیرینه خود ازدواج و برگزاری جشن عروسی دست پیدا کند، سریعا دست به کار شود.

دختر چینی درخواست خود را نزد برادرش مطرح کرد و او با شوق فراوان برای تحقق رویای خواهر خود، تمام تلاش خود را به کار گرفت. بیمار سرطانی تصمیم گرفته بود با خودش ازدواج کند و برادرش اقدامات لازم برای برگزاری جشنی بی نظیر و با شکوه را سریعا فراهم کرد.

درخواست عجیب دختر سرطانی از برادرش+تصاویر

درخواست عجیب دختر سرطانی از برادرش+تصاویر

کادر پزشکی و داوطلبان انجام امور خیریه نیز در کمک به برگزاری این جشن سنگ تمام گذاشتند.

گفتنی است این بیمار با امضای یک برگه اجازه داد بعد از مرگش در صورت امکان برخی اعضای وی به بیماران دیگر اهدا شود.

آنها با دعوت کردن میهمانان بسیاری این مراسم را بر پا کردند که  تصاویر آن را در ادامه می بینید.

درخواست عجیب دختر سرطانی از برادرش+تصاویر

درخواست عجیب دختر سرطانی از برادرش+تصاویر

انتهای پیام/

درخواست عجیب دختر سرطانی از برادرش



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رویای عجیب دختر سرطانی محقق شد +تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..