تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جنجال یک پرسپولیسی مقابل هواداران استقلال/ تارتار تیمش را بیرون کشید

جنجال یک پرسپولیسی مقابل هواداران استقلال/ تارتار تیمش را بیرون کشید

ورزش > لیگ برتر - بازیکنان پارس جنوبی خیلی زود به زمین مسابقه بازگشتند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، اخراج روح الله سیف الهی بعد از دریافت کارت زرد دوم از سوی کرمانشاهی باعث شد تا دیدار استقلال و پارس جنوبی بیش از گذشته جنجالی شود.

سیف الهی در یک نبرد هوایی با آرنج خود به سر قائدی ضربه زد که در این صحنه داور مسابقه با نشان دادن کارت زرد دوم، او را از زمین مسابقه اخراج کرد.

بعد از این اتفاق کادرفنی پارس جنوبی در اقدامی احساسی خواهان ترک زمین از سوی بازیکنان شدند و تا بازیکنان در کنار زمین جمع شوند. این تصمیم احساسی اما لحظاتی بعد با صحبت های سرپرست و دیگر اعضای کادرفنی این تیم وتو شد تا این دیدار عجیب، جنجالی تر نشود.


256 41

 

 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جنجال یک پرسپولیسی مقابل هواداران استقلال/ تارتار تیمش را بیرون کشید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..