تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مهاجم پرسپولیس چشم کی روش را گرفت؟

گفته میشود کادر فنی تیم ملی فوتبال قصد دارند در صورت ادامه عملکرد تاثیر گذار از آقای گل فعلی لیگ برتر در اردوهای تیم ملی استفاده کنند.

به گزارش شمانیوز: پرسپولیس و پیکان جمعه ۶ بهمن در ورزشگاه شهر قدس به مصاف هم میروند.
در لیگ هفدهم(۹۶_۹۷)با محرومیت طارمی و آماده نبودن منشاء در ابتدای فصل برانکو مجبور شد از علی علیپور مهاجم ۲۳ ساله خود به عنوان مهاجم هدف استفاده کند.

با توجه به انگیزه های بالای علیپور این بازیکن موفق شده است تا هفته بیست و یکم ۱۲ گل به ثمر برساند و با اختلاف چهار گله به تنهایی در صدر جدول قرار بگیرد.

از تمرینات پیکان خبر میرسد که مجید جلالی قصد دارد با انجام یک دفاع منطقه ای جلوی موقعیت سازی و گلزنیپرسپولیس و به خصوص علیپور را بگیرد.

در حالی که گفته میشود کادر فنی تیم ملی فوتبال قصد دارند در صورت ادامه عملکرد تاثیر گذار از آقای گل فعلی لیگ برتر در اردوهای تیم ملی استفاده کنند باید دید این ستاره جوان موفق میشود از دفاع متراکم رقبای لیگ برتری عبور کند یا خیر.





پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مهاجم پرسپولیس چشم کی روش را گرفت؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..