تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نتایج رقابت‌های کشتی فرنگی جام تختی در روز نخست

نتایج رقابت‌های کشتی فرنگی جام تختی در روز نخستبه گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگازان جوان، سی و هشتمین دوره رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی جام جهان پهلوان تختی از ساعت ۱۰ صبح امروز (پنج شنبه) در بندر ماهشهر استان خوزستان آغاز شده است و بعد از ظهر فردا با مشخص شدن نفرات برتر به پایان می‌رسد.

این مسابقات که جزء طرح سیستم رنکینگ اتحادیه جهانی کشتی محسوب می‌شود صبح امروز با حضور ۱۰ کشور خارجی جمهوری آذربایجان، قزاقستان، گرجستان، قرقیزستان، ترکیه، رومانی، اوکراین، ایتالیا، کوبا و بلغارستان و نمایندگان کشورمان برگزار شد که نتایج کشتی گیران کشورمان در پایان مسابقات صبح روز نخست به شرح زیر است:

در وزن ۵۵ کیلوگرم رضا خدری در دور اول با نتیجه ۱۱ بر صفر باخا ایرمادزه از گرجستان مبارزه را شکست داد، حمیدرضا خامسی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم به مصاف ابراهیم نورالیف از آذربایجان می‌رود، مسلم نادری خادم نیز پس از استراحت در دور اول در دور دوم با آمانگالی بیک بولاتوف از قزاقستان کشتی می‌گیرد.

در وزن ۶۰ کیلوگرم میثم دلخانی پس از استراحت در دور اول در دور دوم مقابل ژولچوبیکوف از قرقیزستان با نتیجه ۸ بر ۲ شکست خورد، مهرداد مردانی پس از استراحت در دور نخست به مصاف مراد بازاروف از آذربایجان می‌رود و شیرزاد بهشتی طلا نیز پس از استراحت در دور اول در دور دوم مقابل آیدیوس سلطانگالی از قزاقستان با توجه به آسیب دیدگی حریفش به پیروزی رسید.

در وزن ۶۳ کیلوگرم محمد نوربخش مقابل عبدالرحمن آتالان از ترکیه با نتیجه ۸ بر ۲ به پیروزی رسید، مصطفی کایدخورده مقابل طالح ممدوف از آذربایجان با نتیجه ۶ بر یک شکست خورد و رضا عباسی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم به مصاف خویچا تچیتاوا از گرجستان می‌رود.

در وزن ۶۷ کیلوگرم حسین اسدی مقابل میرجان شیرماخانبت از قزاقستان با نتیجه ۹ بر ۸ شکست خورد، محمد الیاسی پس از استراحت در دور اول در دور بعد با نتیجه ۶ بر ۵ جانی ختسوریانی از گرجستان را شکست داد و محمدرضا گرایی نیز پس از استراحت در دور نخست در دور دوم مقابل میرجان شیرماخانبت از قزاقستان با نتیجه ۸ بر ۴ (ضربه فنی) مغلوب شد.

در وزن ۷۲ کیلوگرم افشین بیابانگرد در دور اول مقابل مصاف مورات داگ از ترکیه با نتیجه ۷ بر ۲ مغلوب شد، محمد حسن حسینی در دور نخست با نتیجه ۲ بر یک مقابل چنگیز اصلان از ترکیه شکست خورد و با توجه به شکست این کشتی گیر در دور بعد، حسینی از دور رقبات‌ها کنار رفت. فرشاد بلفکه نیز در مصاف با آرتور پولیتایف از اوکراین با نتیجه ۱۲ بر ۶ به پیروزی رسید.

در وزن ۷۷ کیلوگرم محمد علی گرایی در دور نخست با نتیجه ۸ بر صفر تمرلان شادوکایف از قزاقستان را مغلوب کرد، پژمان پشتام با نتیجه ۴ بر صفر نصیر حسن اف از آذربایجان را شکست داد و برومند اصلان پس از استراحت در دور اول در دور دوم به مصاف لوکا داریوزی از ایتالیا می‌رود.
در وزن ۸۲ کیلوگرم مهدی ابراهیمی با نتیجه ۹ بر صفر مغلوب مصاف کیوان رضایی شد و یوسف قادریان با نتیجه ۶ بر ۳ عزیزبیکوف از قرقیزستان را شکست داد. قادریان و رضایی در دور بعد به مصاف هم می‌روند.
در وزن ۸۷ کیلوگرم آرمان علیزاده در دور نخست مقابل متهان باشار از ترکیه با نتیجه ۳ بر ۲ شکست خورد، سامان عزیزی پس از استراحت در دور اول در دور دوم با عظمت کوستابایف از قزاقستان کشتی می‌گیرد و بهروز هدایت پس از استراحت در دور نخست با شیرداکوف از قرقیزستان مبارزه می‌کند.
در وزن ۹۷ کیلوگرم علی اکبرحیدری در دور اول با نتیجه ۸ بر صفر اوزور دژوژوپبیکوف از قرقیزستان را مغلوب کرد، امیر حسین حسینی در دور نخست با نتیجه ۲ بر صفر مغلوب جنگ ایلدیم از ترکیه شد و محمد یگانه نیز با نتیجه ۸ بر صفر اولجاس سیرلیبایف از قزاقستان را شکست داد.
در وزن ۱۳۰ کیلوگرم که ۶ کشتی گیر حضور دارند مسابقات در هر گروه به صورت دوره‌ای برگزار می‌شود که در گروه اول ابوالفضل نجفی، آلین الکسیوس از رومانی و بهنام مهدی زاده حضور دارند و در گروه دوم نیز شهاب قوره جیلی، آنتون ساونکو از قزاقستان و عثمان ایلدریم از ترکیه شرکت کرده اند. در این وزن قوره جیلی با نتیجه ۳ بر صفر ساونکو از قزاقستان را شکست داده و ابوالفضل نجفی نیز مقابل الکسیوس از رومانی با نتیجه ۲ بر صفر مغلوب شد.

انتهای پیام/

نتایج مسابقات کشتی در صبح روز نخست جام تختی مشخص شد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نتایج رقابت‌های کشتی فرنگی جام تختی در روز نخست»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..