تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مطالبات سال ۹۵ شرکت‌های دارویی پرداخت شد

موهبتی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان خبر داد:

خبرنگار:‌جنیدیپرداخت مطالبات سال 95 شرکت‌های داروییطاهر موهبتی مدیر عامل بیمه سلامت ایران در گفت‌گو با خبرنگارحوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛  اظهار کرد: شرکت بیمه سلامت ایران با دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور در خصوص شرکت‌های دارویی به تفاهم خوبی رسیده است و در همین راستا مطالبات دارویی و تجهیزات پزشکی پرداخت می‌شود.

وی ادامه داد: ما نباید شاهد بروز مشکلی در شرکت‌های دارویی باشیم که این مسئله می‌تواند سلامت کشور را تحت تاثیر قرار دهد.

موهبتی در خصوص پرداخت مطالبات ادامه داد: آنچه که سازمان برنامه و بودجه در خصوص پرداخت مطالبات دانشگاه‌ها به ما داده بخشی از ماه نهم بوده است که اگر اعتبار تخصیصی ماه‌های نهم و دهم به بیمه سلامت داده شود، این سازمان می‌تواند بدهی‌ خود را در سال 95 تسویه کند و مطالبات شرکت‌های دارویی بخش‌های دولتی و خصوصی پرداخت شود.

مدیر عامل سازمان بیمه سلامت ادامه داد: امیدوار هستم با کمک دولت بتوانیم زیان انباشته را که در پایان سال 95، چهار هزار و 400 میلیارد تومان و هزار میلیارد تومانی که بابت عدم وصولی به شرکت‌های مختلف بدهکار بودیم، بتوانیم با حمایت دولت پرداخت کنیم.

وی تاکید کرد: پرداخت بدهی، طبق قانون بودجه 97 از طریق اوراق هم انجام می‌شود و من امیدوارم مسئله دارو هرچه سریع تر برطرف و بدهی شرکت‌های دارویی تسویه شود؛ زیرا موضوع دارو اهمیت دو چندانی نسبت به سایر نیازهای عمومی کشور دارد.

انتهای پیام/

اما و اگرهای پرداخت مطالبات شرکت های دارویی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مطالبات سال ۹۵ شرکت‌های دارویی پرداخت شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..