تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کشف ماهی قرمز عجیبی که انگشت دارد!+ تصاویر

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛  زیست شناسان موفق به کشف گونه‌ای از ماهی در شرق استرالیا شدند که انگشتانی همچون دست انسان را داراست.

کشف ماهی عجیبی که انگشت دارد!+ تصاویر

به گزارش دیلی میل، این گونه نادر از ماهی‌ها در جنوب شرقی جزیره «اپل» پیدا شده است.

این ماهی از گروه ماهی‌های قرمز است که به طور شانسی توسط زیست شناسی به نام «ریک استوارت – اسمیت» در حالیکه سعی داشته خود را زیر جلبک‌ها پنهان کند پیدا کرده است.

کشف ماهی عجیبی که انگشت دارد!+ تصاویر

دکتر اسمیت در این باره گفت:: «ما تنها توانستیم بین ۲۰ تا ۴۰ ماهی به این شکل در منطقه بیابیم و به نظر می‌رسد تعداد این گونه از ماهی‌ها بسیار کم است. در تلاشیم تا با انجام تحقیقات بیشتربه غذایی که این حیوانات می‌خورند و روش زندگی شان پی ببریم.»

منبع:ایران آنلاین

انتهای پیام/

ماهی قرمز با انگشتان واقعی! +تصاویر



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کشف ماهی قرمز عجیبی که انگشت دارد!+ تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..