تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تجلیل مردم از سه «خان» سینمای هند!

تجلیل مردم از سه «خان» سینمای هند!به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛ نخست وزیر رژیم صهیونیستی در پنجمین روز از سفر کاری-تبلیغاتی خود به هند با جمعی از بازیگران سینمای این کشور از جمله «آمیتاب باچان» دیدار کرد و با آن ها عکس سلفی گرفت.

این دیدار به رغم آن صورت گرفت که بسیاری از مردم و گروه های حامی حقوق بشر در هند خواستار امتناع سینماگران این کشور از دیدار با نخست وزیر رژیم صهیونیستی شده بودند.

بعد از این دیدار، فعالان حقوق بشری هندی در واکنش به این اقدام، تصاویر جنایات اسرائیلی ها در فلسطین را در بک گراند آن تصویر قرار دادند که بازدید زیادی در شبکه های اجتماعی داشت.

بیشتر بخوانید: پشت پرده سفر نتانیاهو به هندوستان چیست؟

در این بین، سه ستاره مسلمان سینمای هند به نام های «سلمان خان»، «امیر خان» و«شاهرخ خان» در اعتراض به جنایات صهیونیست ها در قتل عام مسلمانان فلسطینی از جمله زنان و کودکان، حاضر نشدند در جلسه ای که در بمبئی برگزار شد با «بنیامین نتانیاهو» دیدار کنند. مردم هند هم در شبکه های اجتماعی، این سه ستاره سینمای هند را قهرمانان واقعی خواندند و این اقدام آن ها را ستودند و این روزها، این سه نفر تبدیل به قهرمانان رسانه های اجتماعی هند شده اند.

منبع: روزنامه خراسان

انتهای پیام/

تجلیل مردم هند از «سلمان»، «امیر» و «شاهرخ خان» برای بی محلی به نتانیاهو



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تجلیل مردم از سه «خان» سینمای هند!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..