تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ضرورت برنامه‌ریزی برای برپایی خیمه‌های معرفت در موضوعات مختلف / گسترش نماز جماعت در امامزادگان از برنامه‌های سال ۹۷

ضرورت برنامه‌ریزی برای برپایی خیمه‌های معرفت در موضوعات مختلف / گسترش نماز جماعت در امامزادگان از برنامه‌های سال ۹۷به گزارشحوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛حجت‌الاسلام‌ والمسلمین محمدی نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف در مراسم رونمایی از خیمه‌های معرفت طرح آرامش بهاری سال ۹۷ که در مجتمع فرهنگی تربیتی شاه سید علی(ع) قم برگزار شد، اظهار کرد: نماز جماعت ازجمله برنامه‌هایی است که باید در سال اینده در امامزادگان به شکل گسترده برگزارشود چراکه مقام معظم رهبری بر احیای این امر تأکید فراوانی دارند.

وی با اشاره به برپایی خیمه‌های معرفت در نوروز سال جدید در امامزادگان گفت: باید در ارتباط با برپایی این خیمه‌ها در موضوعات مختلف به نحو احسن برنامه‌ریزی کرد و انجام این امر هنر معاونت فرهنگی اوقاف است.

رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور تاکید کرد: نکته دیگری که باید مورد توجه معاونان فرهنگی اوقاف قرار گیرد، یاددادن مسائل شرعی به شیوه درست و صحیح به مخاطبان و زائران است، که این امر نیازمند مراقبت و مدیریت در پاسخگویی است.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدی با بیان اینکه در حال حاضر 50 هزار خادم در امامزادگان مشغول خدمت هستند، تصریح کرد: این افراد صاحب‌خانه هستند و باید این اشخاص آشنا به مسائل مختلف اخلاقی، فرهنگی و رفتاری باشند که یاددادن این مهم بر عهده معاونین فرهنگی اوقاف است.

وی به استقبال مردم از طرح آرامش بهاری اشاره کرد و گفت: این طرح با استقبال اقشار مختلف مردم مواجه شده و در ایام نوروز مردم به شهرهای مختلف سفر و مزار امامزادگان را زیارت می‌کنند.

رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور با اشاره به اهمیت ترویج و تبلیغ فرهنگ وقف به‌صورت جمعی در امامزادگان خاطرنشان کرد: در این راه باید از ظرفیت نخبگان استفاده کرد و اطلاع‌رسانی‌های لازم به‌خوبی صورت گیرد، چراکه آن‌ها مروجان وقف در جامعه هستند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ضرورت برنامه‌ریزی برای برپایی خیمه‌های معرفت در موضوعات مختلف / گسترش نماز جماعت در امامزادگان از برنامه‌های سال ۹۷»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..