تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




«امیر» فیلمی متفاوت از یک گروه خلاق و جوان

«سید ضیاء هاشمی» تهیه‌کننده فیلم «امیر» گفت: خوشحالم که فیلم «امیر» نسبت به کارهای قبلی‌ کارنامه تهیه‌کنندگی من، فیلمی کاملا متفاوت است و با برخورداری از یک گروه خلاق و جوان، از ویژگی‌های جدیدی برخوردار است.

به گزارش شمانیوز: «سید ضیاء هاشمی» تهیه‌کننده فیلم «امیر» در گفت‌و‌گو با ستاد خبری جشنواره فیلم فجر درباره می‌گوید: فیلم «امیر» با موضوع اجتماعی زاویه دید و ساختار کاملا متفاوتی دارد. با تشکیل گروهی خوب و جوان همراه با تولید منظم، همه دست به دست هم دادند تا اثری خوب خلق شود و به شخصه از تولید این فیلم رضایت کامل دارم.

این تهیه‌کننده با اشاره به اینکه قصد توضیح درباره فیلم را ندارد و نمی‌خواهد هیچ‌گونه توصیه‌ای داشته باشد، بیان می‌کند: اگر قبل از نمایش فیلم توضیحی درباره‌اش داده شود، جذابیت‌ها برای مخاطب از بین می‌رود از همین رو توصیه‌ای ندارم و امیدوارم سینمادوستان و علاقه‌مندان به سینما به تماشای فیلم بیایند و نظرات خود را برای فیلم «امیر» بدهند.

هاشمی با بیان اینکه فیلم «امیر» با گروهی منظم و کاربلد به اثری خوب تبدیل شده است، می‌گوید: به اعتقاد من این فیلم محصول گروهی جوان، کاربلد و باسواد است که ساختار متفاوتی از فیلم اجتماعی را برای مخاطب به نمایش می‌گذارند.

او در پاسخ به این سوال که به سیمرغ گرفتن فکر می‌کند یا خیر، می‌گوید: راستش زیاد به جایزه گرفتن اعتقادی ندارم اما امیدوارم که مخاطبان به تماشای فیلم بنشینند و از دیدن آن لذت ببرند و «امیر» را بپسندند. من به پسند مخاطب بیشتر فکر می‌کنم و خوشحالم که فیلم «امیر» نسبت به آثار قبلی‌ام کاملا متفاوت است و ویژگی‌های جدیدی دارد.

سی و ششمین جشنواره فیلم فجر از 12 تا 22 بهمن ماه 1396 به دبیری ابراهیم داروغه‌زاده برگزار خواهد شد.





پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر ««امیر» فیلمی متفاوت از یک گروه خلاق و جوان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..