تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ایده‌ای جنون‌آمیز برای جلب مشتری به قهوه‌خانه‌ها +فیلم

ایده ای جنون آمیز برای جلب مشتری به قهوه‌خانه‌ها+فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، اگر این روزها گذرتان به مصر بیفتد و سری به برخی قهوه خانه های آنجا بزنید با صحنه ای ناراحت کننده مواجه خواهید شد که حاصل ذهن بیمارگونه صاحبان این مکان هاست.

اخیرا در برخی قهوه خانه های این کشور پدیده ای ناپسند با هدف جلب مشتری رایج شده  است. صاحبان قهوه خانه ها یک ماهی زنده را درون شیشه قلیان می‌اندازند تا مشتریان با هر کام خود، این موجود بیگناه و زبان بسته را یک گام به مرگ نزدیک تر کنند.

این موضوع موجب سرگرم شدن مشتری شده تا جایی که ماهی به مرور درون شیشه جان خود را از دست می‌دهد.

به نظر می رسد به همان اندازه که برخی مشتریان و ارائه دهندگان این خدمات با ذهن بیمار خود طرفدار این موضوع هستند، بعضی شهروندان نیز علیه این اقدام از خود واکنش های شدیدی نشان می دهند.

 ایده ای جنون آمیز برای جلب مشتری به قهوه‌خانه‌ها+فیلم

انتهای پیام/

کام گرفتن از قلیان با طعم لذت از تماشای مرگ



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ایده‌ای جنون‌آمیز برای جلب مشتری به قهوه‌خانه‌ها +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..