تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پشت پرده تنبیه دانش آموز نهبندانی

رئیس اداره آموزش و پرورش نهبندان با بیان اینکه معلم دانش آموز را به بیرون از کلاس هدایت می کند و همین موضوع باعث درگیرشدن وی با معلم می شود، گفت: معلم مبادرت به دفاع از خود می کند که در این میان تعادل دانش آموز بر هم می خورد و زمین می افتد.

به گزارش شمانیوز: رئیس اداره آموزش و پرورش نهبندان با بیان اینکه معلم دانش آموز را به بیرون از کلاس هدایت می کند و همین موضوع باعث درگیرشدن وی با معلم می شود، گفت: معلم مبادرت به دفاع از خود می کند که در این میان تعادل دانش آموز بر هم می خورد و زمین می افتد.

روز گذشته در فضای مجازی تصاویری از تنبیه دانش آموز یکی از مدارس نهبندان توسط معلم این مدرسه منتشر شدکه بنا به گفته هم کلاسی ها دلیل آن جویدن آدامس توسط این دانش آموز بود. از سوی برخی دانش‌آموزان و حتی برادر این دانش آموز ادعا شده است که وی در کلاس و در حضور معلم مشغول جویدن آدامس بوده است که گویا معلم به وی تذکر می دهد و او بدون فوت وقت و این که اقدامی از جانب دانش آموز برای دور انداختن آدامس انجام گیرد، دانش آموز را مورد ضرب و شتم و مشت و لگد قرار می دهد. دانش آموز در همین حال اقدام به فرار می کند که معلم پشت پا می زند و دانش آموز، نقش بر زمین می شود و با رادیاتور شوفاژ و دیوار برخورد می کند که به خونریزی قسمت بالایی ابرو و در رفتگی و شکستگی مچ دست او منجر می شود.
این دانش آموز تنبیه شده از دیروز در بیمارستان میلاد بیرجند در حال مداواست. در حالی که این ها ادعاهای برخی دانش آموزان است و مستند نیست مسئول روابط عمومی آموزش و پرورش خراسان جنوبی در پاسخ به خبرنگار ما علت مصدومیت این دانش آموز را خروج سریع وی از کلاس بعد از تذکر معلم و برخورد با شوفاژ کنار کلاس اعلام کرد . در عین حال به گزارش ایرنا مدیر آموزش و پرورش نهبندان درباره تنبیه بدنی دانش آموز یکی از مدارس این شهرستان توضیح داد.
محمدرضا عاطفه دوست عصر چهارشنبه گفت: دانش آموز یکی از مدارس شهر نهبندان صبح روز چهارشنبه بر اثر بی انضباطی، اخلال در آموزش و تحریک دیگر دانش آموزان توسط دبیر مربوط مورد تذکر قرار می گیرد.
وی بیان کرد: پس از استنکاف دانش آموز از تذکر معلم و اصرار بر بی نظمی، معلم وی را به بیرون از کلاس هدایت می کند و همین موضوع باعث واکنش دانش آموز و درگیرشدن وی با معلم می شود.عاطفه دوست گفت: معلم مبادرت به دفاع از خود می کند که در این میان تعادل دانش آموز بر هم می خورد و زمین می افتد.وی اظهار کرد: این موضوع از طریق واحدهای نظارتی آموزش و پرورش در دست بررسی است.

منبع: خراسان





پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پشت پرده تنبیه دانش آموز نهبندانی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..