تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حل مشکل ۱۵۰۰ سهامدار کنتورسازی

مرحله دوم خرید سهام شرکت کنتور سازی ایران از امروز آغاز شد. بر همین اساس سهامدارانی که تمایل به فروش سهام دارند از امروز تا چهارشنبه هفته آینده فرصت دارند، درخواست خود را به ثبت برسانند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه (سنا)، محسن خدابخش مدیر نظارت بر بورس ها در گفتگویی با اشاره به موارد فوق بیان کرد: تمام افرادی که همچنان سهامدار «آکنتور» هستند ، می توانند طبق بخشنامه دوم تا سقف 3هزار سهم با مراجعه به کارگزاری های عضو شرکت بورس اوراق بهادار محل اقامت در سراسر کشور سهام خود را به فروش برسانند.

وی در ادامه بیان کرد: فروش سهام در این مرحله نیز با نرخ مشخص شده از سوی خریدار است، که تا11 بهمن سال جاری سهامداران می توانند به کارگزاری ها مراجعه کنند.

خدابخش در خصوص فروش سهام در مرحله اول بیان کرد: با وجود اینکه فروش سهام شرکت مزبور کاملا اختیاری است، اما طی مرحله اول 2 هزار 202 کد سهامداری اقدام به فروش دارایی خود کرده اند که هزار و 426 سهامدار بطور کلی از ترکیب سهامداری شرکت خارج شده اند. برهمین اساس مجموعا 6میلیارد و 500میلیون تومان سهام طی این مرحله به فروش رسیده است.

مدیر نظارت بر بورس ها همچنین در خصوص افرادی که سهم خود را به فروش نرسانده اند گفت: با توجه به اینکه فروش سهام اختیاری است، افراد می توانند همچنان سهامدار شرکت باشند تا بعد از تعیین و تکلیف قضایی، بر اساس تصمیم اتخاذ شده اقدامات لازم را انجام دهند.

بر اساس اطلاعیه شماره 2 شرکت بورس تهران، سهامداران حقیقی این شرکت میتوانند مجددا هر سهم خود را به مبلغ 21075ریال به فروش برسانند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حل مشکل ۱۵۰۰ سهامدار کنتورسازی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..