تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شماتیک احتمالی استقلال مقابل پارس جنوبی

۶۶۷۳۱۱

۲۶۲۵  بازدید

انتخاب وینگر چپ و مهاجم نوک، دو معمای شفر برای بازی فردا خواهد بود.

 وبسایت نود: استقلال بعد از ظهر امروز باید در ورزشگاه آزادی با پارس‌جنوبی‌جم بازی کند. مسابقه‌ای که برای آبی‌ها حساسیت ویژه‌ای دارد تا با روحیه بهتری به مصاف نفت آبادان در جام حذفی برود. دیداری که این مسابقه استقلال را هم تحت تاثیر قرار داده و حسین حسینی را به نیمکت فرستاد. شفر برای بازگشت آمادگی رحمتی و حساسیت جام حذفی از بازی قبل دروازه‌بان تیم‌اش را تغییر داد. سرمربی آلمانی اولین معمای بازی فردا را حل کرد و رحمتی به عنوان شماره یک بازی فردا معرفی شد. در خط دفاع هم با توجه به مصدومیت روزبه چشمی، پژمان منتظری در کنار مجید حسینی قرار خواهد گرفت. مگر اینکه روزبه تا فردا خودش را به شرایط آرمانی برساند که بعید است. با توجه به آمادگی این روزهای وریا غفوری، شفر فعلا به جایگاه این بازیکن دست نخواهد زد. در سمت چپ هم احتمالا نورافکن برنده رقابت با زکی‌پور خواهد بود.

فرشید باقری، امید ابراهیمی و سرور جپاروف هم گزینه‌های اصلی خط میانی استقلال هستند که امید عقب‌تر از سرور قرار می‌گیرد و باقری هم فضای پشت این دو را پوشش خواهد داد. با پایان مصدومیت شجاعیان، این بازیکن هم به ترکیب فیکس برمی‌گردد. اما شفر برای پر کردن دو پست باقی‌مانده، دردسر بزرگی پیش‌رو دارد. از یک سو در کنفرانس قبلی اعلام کرد که بعد از مصدومیت محسن کریمی قصد بازی دادن به قائدی را داشت. ولی دفاع چپ رونده پدیده، او را از این تصمیم منصرف کرد و ترجیح داد از نورافکن استفاده کند که توانایی بیشتری در مهار این بازیکن دارد. حالا در این مسابقه هم باید از بین مهدی قائدی و فرشید اسماعیلی یک کدام را انتخاب کند. با توجه به افت اسماعیلی در این هفته‌ها، هیچ بعید نیست که شفر از قائدی استفاده کند. آن هم در بازی مقابل پارس‌جنوبی‌جم که قائدی راه بازی کردن مقابل هم‌استانی‌هایش را خوب بلد است.

در خط حمله جابر انصاری و علی قربانی رقابت می‌کنند. دو بازیکنی که از نظر فوتبالی شبیه به هم هستند. هر دو عملکرد موفقی در جاگیری و ایجاد موقعیت دارند ولی به همان اندازه هم در زدن ضربات نهایی بی‌دقت هستند. با توجه به اعتراض هواداران استقلال در میزبانی قبلی نسبت به عملکرد علی قربانی، شاید شفر تصمیم بگیرد برای آرام کردن جو، او را نیمکت‌نشین کند و جابر انصاری را به زمین بفرستد.

شماتیک احتمالی استقلال مقابل پارس‌جنوبی‌جم

شماتیک احتمالی استقلال مقابل پارس جنوبی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شماتیک احتمالی استقلال مقابل پارس جنوبی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..