تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اعتراض برنابئو به تصمیم عجیب زیدان

۶۶۷۳۰۹

۳۳۲۷  بازدید

با تعویض ایسکو، امیدهای رئال مادرید برای باز کردن دروازه لگانس به حداقل رسید.

ورزش سه: با تعویض ایسکو، امیدهای رئال مادرید برای باز کردن دروازه لگانس به حداقل رسید.

 رئال مادرید با قبول شکست 1-2 برابر لگانس، با رقابت های کوپا دل ری خداحافظی کرد تا شرایط برای ادامه فعالیت زیدان روی نیمکت این تیم دشوارتر از همیشه شود.

اعتراض برنابئو به تصمیم عجیب زیدان

در اواسط نیمه دوم و هنگامیکه زیدان تصمیم گرفت از معدود بازیکنان مثمرثمر خود یعنی ایسکو را تعویض کرده و بورخا مایورال بی اثر را وارد زمین کند، این تصمیم به شدت مورد اعتراض هواداران قرار گرفت و آنها در حین بیرون رفتن ایسکو سوت زدند.

مایورال در دقایق حضور خود در میدان کاملا بی تاثیر نشان داده و حتی یک موقعیت نسبتا خوب را با ضربه سر از دست داد تا تعویض های زیدان در این دیدار اثری در تغییر نتیجه نداشته و رئال مادرید در رسیدن به نیمه نهایی کوپا دل ری ناکام باشد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اعتراض برنابئو به تصمیم عجیب زیدان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..