تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تصویری عجیب از زنگ تفریح دانش آموزان اهوازی در هوای آلوده

تصویری عجیب زنگ تفریح دانش آموزان اهوازی در هوای آلودهبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در روزهای اخیر وزش بادهای شدید در مناطق جنوبی کشور مانند شهرهای استان خوستان و ایلام باعث شده است گرد و غبار بپاخیزد و هوا را غبارآلود کند.

طبق اعلام اداره کل محیط زیست استان خوزستان، هوای شهرهای اهواز، آبادان، خرمشهر، حمیدیه، رامشیر، سوسنگرد، ماهشهر، بهبهان و مسجدسلیمان دچار آلودگی شدید است.

غبارآلودگی هوا در این شهرها باعث کاهش شدید و کم نظیر کیفیت هوا شده که وضعیت هوا را در حالت خطرناک قرار داده است. این امر در برخی از این شهرها مدارس را به تعطیلی کشانده است.

عکسی عجیب از زنگ تفریح دانش‌آموزان اهوازی در گرد و غبار غلیظ و آلودگی شدید هوا امروز در شبکه‌های اجتماعی دست به دست شده است که این سؤال را ایجاد می‌کند که چرا با وجود چنین آلودگی شدیدی، مدارس این شهر دایر است و دانش‌آموزان مجبور به حضور در این هوای ناسالم هستند.

در ادامه این عکس را مشاهده می‌کنید.

تصویری عجیب زنگ تفریح دانش آموزان اهوازی در هوای آلوده

انتهای پیام/

زنگ تفریح دانش‌آموزان اهوازی در گرد و غبار



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تصویری عجیب از زنگ تفریح دانش آموزان اهوازی در هوای آلوده»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..