تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رایزنی‌های ضد ایرانی «پل رایان» در خاورمیانه

در ادامه اظهارنظر‌های مقامات آمریکایی علیه ایران، حالا دفتر رئیس مجلس نمایندگان این کشور از رایزنی ضد ایرانی او با مقامات کشور‌های خاورمیانه خبر داد.

به گزارش شمانیوز: طبق بیانیه دفتر رئیس مجلس نمایندگان آمریکا، «تجاوزگری ایران» یکی از موضوع‌های رایزنی «پل رایان» با مقامات خاورمیانه از قبیل: پادشاه عربستان سعودی است.

در ادامه اظهارنظر‌های مقامات آمریکایی علیه ایران، حالا دفتر رئیس مجلس نمایندگان این کشور از رایزنی ضد ایرانی او با مقامات کشور‌های خاورمیانه خبر داد.

«ملک سلمان» شاه عربستان سعودی و «پل رایان» رئیس مجلس نمایندگان آمریکا امروز چهارشنبه در ریاض با یکدیگر دیدار کردند.

طبق گزارش‌های رسانه‌های سعودی، دو طرف درباره تحولات منطقه و روابط عربستان سعودی و آمریکا بحث و تبادل نظر کردند .

پس از انتشار خبر این دیدار، خبرگزاری آسوشیتدپرس بیانیه دفتر رئیس مجلس نمایندگان آمریکا درباره سفر رایان به خاورمیانه را منتشر کرد.

در بیانیه آمده که سفر رئیس مجلس نمایندگان آمریکا به خاورمیانه و دیدارش با مقامات، «روی ثبات منطقه‌ای، کارزار مقابله با داعش و تروریسم و تجاوزگری متمرکز خواهد بود».

هیاتی ۶ نفره از کنگره آمریکا به ریاست رایان، امروز به ریاض رفته و قانونگذاران قرار است فردا پنجشنبه به امارات عربی متحده سفر کنند.

منبع: فارس




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رایزنی‌های ضد ایرانی «پل رایان» در خاورمیانه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..