تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




زمان دقیق معرفی گلکسی‌ اس9 و اس9 پلاس مشخص شد

زمان دقیق معرفی گلکسی‌اس9 و اس9 پلاس مشخص شدبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ شرکت سامسونگ دو گوشی گلکسی اس 7 و اس 7 پلاس را در کنگره جهانی موبایل 2016 (MWC) معرفی کرد. اما این شرکت پرچمداران 2017 را با یک ماه تاخیر نسبت به سال قبل رونمایی کرد.

اینطور که مشخص است این شرکت کره‌ای قصد دارد تا دوباره پرچمداران 2018 خود را در کنگره جهانی موبایل معرفی کند. طبق گزارش‌ها، سامسونگ، گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس را در تاریخ 25 فوریه معادل یکشنبه ششم اسفند ماه رونمایی خواهد کرد.

هنوز شایعاتی در رابطه با اطلاعات سخت افزاری این دو گوشی در فضای مجازی منتشر می‌شود. برخی مدعی شده‌اند که گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس به قابلیت فیلم‌برداری با رزولوشن 1080p و نرخ 480 فریم بر ثانیه مجهز خواهند شد. گفته می شود تنها نسخه پلاس دارای دوربین دوگانه 12 مگاپیکسلی و نسخه معمولی دارای یک دوربین 12 مگاپیکسلی است.

احتمال می رود صفحه نمایش این دو پرچمدار با نسل قبل خود تفاوتی نداشته باشند و در اندازه های 5.8 و 6.2 اینچ به بازار عرضه شوند. همچنین گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس از ظرفیت باتری های 3000 و 3500 میلی‌آمپری برخوردار خواهند بود.

حال باید منتظر ماند تا ببینیم شایعات منتشر شده صحت دارد یا خیر.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «زمان دقیق معرفی گلکسی‌ اس9 و اس9 پلاس مشخص شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..