تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آخرین مهلت ثبت‎نام کنکور97

مشاور عالی سازمان سنجش کشور گفت: مهلت ثبت نام برای شرکت در کنکور سراسری سال97 تا روز یکشنبه ۸ بهمن ماه ادامه دارد.

به گزارش شمانیوز: حسین توکلی گفت: این مهلت به منظور پذیرش دانشجو برای دوره‌های روزانه نوبت دوم یا شبانه، نیمه حضوری مجازی و پردیس‌های خودگردان دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی، دانشگاه پیام نور، موسسات آموزش عالی غیر انتفاعی و غیر دولتی و کد رشته‌های تحصیلی با آزمون دانشگاه آزاد اسلامی می باشد.

 وی افزود: دفترچه راهنمای ثبت نام در کنکور سراسری ۹۷ همزمان با ثبت نام در روز یکشنبه اول بهمن منتشر شده است. مشاور عالی سازمان سنجش در خصوص زمان برگزاری آزمون سراسری سال ۹۷ اظهارکرد: کنکور سراسری سال ۹۷ در روز‌های پنجشنبه و جمعه ۷ و ۸ تیرماه ۹۷ برگزار می‌شود. توکلی با ارائه آماری از تعداد داوطلبانی که تاکنون نسبت به ثبت نام اقدام کرده اند خاطرنشان کرد: تا ساعت ۸ صبح امروز چهارشنبه ۲۰۱ هزار و ۷۲۷ داوطلب نسبت به ثبت نام در کنکور سراسری سال ۹۷ اقدام کرده اند.





پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آخرین مهلت ثبت‎نام کنکور97»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..