تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مدیر طرح و برنامه شبکه آموزش سیما منصوب شد

مدیر طرح و برنامه شبکه آموزش سیما منصوب شدبه گزارش  حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی شبکه آموزش سیما؛ حسین ساری مدیر شبکه آموزش سیما طی حکمی حسین محمودی را به سمت مدیر طرح و برنامه این شبکه منصوب کرد.

در بخشی از این حکم آمده است؛ با توجه به سوابق مفید شما در بخش های ستادی و تولیدی، انتظار می رود با تعامل و همکاری درون و برون شبکه ای به ویژه با مرکز طرح، برنامه و ارزیابی سیما، وظایف طرح و برنامه به طور موثری پیگیری شود.

تدوین برنامه و نقشه سالیانه پیام و محتوی، مبتی بر برنامه پنج ساله و راهبردی شبکه آموزش، معاونت سیما و سازمان، ارزیابی مستمر و فرآیندی برنامه ها از حیث محتوی و جذابیت، و ابلاغ سیاست ها، اصول و ضوابط مدیریت پیام به گروه های برنامه ساز و تهیه گزارش های مفید برای شبکه، معاونت سیما و مراکز متقاضی در سازمان از موتردی است که باید در دستور کار قرار گیرد.

همچنین در پایان از تلاش های موثر و ستودنی دکتر شهرام کجوری در دوره تصدی این سمت نیز قدردانی شد.

گفتنی است،حسین محمودی پیش از این مدیر تولیدات جانبی مرکز صبا و رئیس دفتر مدیر شبکه آموزش سیما بوده است.

انتهای پیام/

حسین محمودی مدیر طرح و برنامه شبکه آموزش سیما شد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مدیر طرح و برنامه شبکه آموزش سیما منصوب شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..