تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اپل در سه ماه آخر سال گذشته میلادی 29 میلیون واحد آیفون ایکس فروخته است

 //به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ طبق گزارش شرکت تحلیلی Canalys اپل در طول سه ماه منتهی به پایان سال میلادی، 29 میلیون آیفون X فروخته است. این میزان فروش، آیفون X را در جایگاه نخست پرفروش ترین گوشی هوشمند در سه ماهه اکتبر تا انتهای دسامبر قرار داد. این فروش برای گوشی با قیمت بالا فروش بسیار خوبی محسوب می شود. این در حالی است که پیش از این یکی از تحلیل گران گفته بود که با توجه به فروش کم آیفون ایکس انتظار دارد اپل تولید آن را در میانه سال جاری متوقف کند.

عملکرد دستگاه آیفون ایکس برای دستگاه با قیمت 999 دلار قابل توجه است اما از انتظارات صنعت کمتر است. اپل در ابتدای ماه نوامبر در زمینه تامین برای عرضه مشکل داشت اما در اواخر ماه نوامبر و در طول ماه دسامبر به تولید انبوه رسید. این مساله به اپل کمک کرد تا تقاضا را در برخی بازارها افزایش دهد.

یک مزیت عمده برای مشتریان اپل این است که با وجود عرضه مدل های جدید آیفون توسط این کمپانی، گوشی های قدیمی تر افت قابل توجه و شگرفی نمی کنند. آیفون ایکس اپل با صفحه نمایش تمام صفحه و قابلیت تشخیص چهره توجه طرفداران این شرکت را به خود جلب کرده است.

انتهای پیام/

میزان فروش آیفون ایکس



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اپل در سه ماه آخر سال گذشته میلادی 29 میلیون واحد آیفون ایکس فروخته است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..