تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




علت افزایش کمک مردم به کمیته امداد از زبان یامین پور +عکس

علت افزایش کمک مردم به کمیته امداد از زبان یامین پور +عکسبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ وحید یامین پور فعال رسانه ای و مجری برنامه جهان آرا در شبکه افق با انتشار پستی در توییتر درباره افزایش کمک های مردمی به کمیته امداد امام خمینی(ره) نوشت:

"طی یکسال اخیر میزان کمک‌های مردمی به کمیته امداد امام خمینی تقریبا دو برابر شده(نزدیک به ۱۵۰۰ میلیارد) آنچه با فروختن چند ساختمان و ملک اضافه‌ی بالاشهری به دست آمد، اعتماد بیشتر مردم بود. سرمایه اصلی اعتماد مردم است."

گفتنی است؛ کمیته امداد امام خمینی(ره) با فروش ساختمان هزار میلیاردی خود در سوهانک باعث جلب اعتماد مردم به این کمیته شد.این کمیته که خانواده های نیازمند حمایت را تحت پوشش قرار می دهد، با فروش ساختمان سوهانک نشان داد که ارگانی که وظیفه آن خدمت رسانی به محرومین است احتیاجی به ساختمان هزار میلیاردی ندارد.

علت افزایش کمک مردم به کمیته امداد از زبان یامین پور +عکس 

انتهای پیام/

 اعتماد مردم به کمیته امداد امام خمینی(ره)



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «علت افزایش کمک مردم به کمیته امداد از زبان یامین پور +عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..