تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




چه کسانی نباید «پرتقال» بخورند!

افرادی که نباید «پرتقال» بخورند!به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خوردن میوه پرتقال باید دقت داشت که از مصرف این میوه به همراه سایر میوه‌های پاییزی به‌صورت همزمان خودداری کنید.

پرتقال شیرین، طبعش سرد و تر و پرتقال ترش، طبعش سرد و خشک است لذا افراد بلغمی و سودایی‌مزاج تا حد امکان از خوردنش پرهیز کنند و در صورت مصرف با مصلح آن گلپر و نمک میل کنند.

از نوشیدن چای بلافاصله پس از خوردن پرتقال خودداری کنید البته خوردن آب پیش و پس از هر میوه‌ای به‌شدت نهی شده و برای سلامتی مضر است مخصوصا اگر آن میوه، آبدار باشد.

تا حد امکان از خوردن پرتقالهای هیبریدی یا پیوندی تامسون خودداری شود؛ برای خوردن این میوه حتما از مصلحش گلپر و نمک به مقدار لازم استفاده کنید.

کسانی که طبع بلغمی دارند یا از معده و روده سرد برخوردارند باید از خوردن پرتقال خودداری کنند.

بهترین ساعت مصرف پرتقال در بعد از ظهر است و از خوردن آن در هنگام شب خودداری شود.

بیشتر بخوانید: کدام افراد نباید پرتقال بخورند؟

توصیه و تاکید می‌ شود بیماران دیابتی، بیمارانی که بی‌اختیاری ادرار دارند، بیماران صرعی و تشنجی، بیماران روماتیسمی و نیز بیمارانی که ریفلاکس گوارشی دارند از خوردن پرتقال پرهیز کنند.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

چه کسانی باید از مصرف "پرتقال" پرهیز کنند



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «چه کسانی نباید «پرتقال» بخورند!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..