تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جزئیات افزایش ۲۰ درصدی حقوق کارمندان

رئیس کمیسیون تلفیق بودجه جزئیاتی از نحوه افزایش ۰ تا ۲۰ درصدی حقوق کارمندان دولت در سال ۹۷ را بیان کرد.

به گزارش شمانیوز:  غلامرضا تاج گردون رئیس کمیسیون تلفیق بودجه در خصوص افزایش 10 درصدی حقوق کارکنان دولت در سال آینده گفت: درصد بالایی از مردم جامعه حتی شاغلین در فقر بسر می برند و شکاف درآمدی در کشور بسیار زیاد است.

او ادامه داد: برای رفع این معضل تصمیم گرفتیم طرح افزایش پلکانی تدوین شود به گونه ای که مثلا کسی که دو میلیون تومان حقوق می گیرد 20 درصد افزایش حقوق داشته باشد و درآمد دو میلیون و سیصد هزار تومان مشمول افزایش 18 درصد شود و این روند ادامه داشته باشد تا سقف 5 میلیون تومان و کسی که 5 میلیون تومان درآمد دارد دیگر رشد و افزایش شاملش نشود. تاج گردون گفت: وقتی توزیع درآمدها در کشور نابرابر باشد اجرای این طرح نابرابری نیست.





پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جزئیات افزایش ۲۰ درصدی حقوق کارمندان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..