تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برانکو - جلالی، دوئل انتقامی در شهر قدس/ مرد ژرمن از پارسی‌ها امتیاز می‌خواهد

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ هفته بیست و یکم فوتبال با برگزاری 8 دیدار در روزهای چهارشنبه، پنج شنبه و جمعه پیگیری می شود و استقلال به مصاف پارس جنوبی جم می رود و پرسپولیس هم مهمان تیم پیکان است.

استقلال خوزستان- ذوب آهن/ ساعت 15

طبق برنامه قرار بود این بازی روز سه شنبه برگزار شود اما به علت آلودگی هوای اهواز این بازی به روز چهارشنبه موکول شد.

آبی پوشان اهوازی هفته گذشته برابر پارس جنوبی جم با نتیجه تساوی یک بر یک متوقف شدند و با 18 امتیاز در جایگاه پانزدهم قرار گرفتند.

آنها قصد دارند از میزبانی خود برابر شاگردان قلعه نویی استفاده کنند و با برتری در این بازی از وضعیت بحرانی خارج شوند اما کار سختی مقابل حریف اصفهانی خود دارند.

در آن سوی میدان، شاگردان قلعه نویی هفته گذشته برابر صنعت نفت آبادان پیروز شدند و با 32 امتیاز در جایگاه چهارم قرار گرفتند.

تیم ذوب آهن قصد دارد روند رو به رشد خود را ادامه بدهد تا همچنان در کورس رقابت قهرمانی در لیگ برتر فوتبال بماند.

ذوب آهن در بازی رفت توانست با 6 گل از سد استقلال خوزستان بگذرد. براین اساس تیم استقلال خوزستان به دنبال انتقام گیری و جبران شکست سنگین دور رفت است.

یونس دلفی و حسن سلطانی فر مسئول تدارکات از استقلال خوزستان و جورجی گولسیانی از ذوب آهن محروم هستند و قادر به همراهی تیم های خود در این بازی نیستند.

** دیدارهای پنجشنبه 5 بهمن:

دیدار های هفته بیست و یکم رقابت های لیگ برتر در حالی از روز پنجشنبه از سر گرفته می شود که درمهم ترین این بازی ها استقلال به مصاف پارس جنوبی جم می رود.

سایپا - پدیده /ساعت 15:30

تیم فوتبال سایپا با هدایت علی دایی تا به اینجای رقابت های لیگ برتر توانسته 8 برد ،7 مساوی ،5 باخت،22 گل زده و 26 گل خورده را در کارنامه به ثبت برساند.

بازیکنان نارنجی پوش سایپا همچنین تا هفته بیستم رقابت های لیگ برتر موفق شدند با کسب 31 امتیاز رده پنجم جدول رقابت ها را بدست آوردند.

سایپایی ها همچنین با برد 2 بر یک در دیدار مقابل تراکتورسازی در هفته بیستم رقابت ها به دنبال این هستند تا 3 امتیاز لازم را کسب کنند و برابر تیم پدیده پیروز میدان باشند.

بازیکنان تیم فوتبال سایپا در صورتی پیروزی مقابل پدیده می توانند جایگاه خود را در جدول رقابت ها یک یا 2 پله ارتقا دهند.

کلانتری و کنعانی زادگان نمی توانند سایپایی ها را برابر تیم پدیده به دلیل مصدومیت همراهی کنند.

علی قلی زاده بازیکن سایپا نیز به دلیل محرومیت نمی تواند تیمش را برابر پدیده همراهی کند.

در طرف مقابل بازیکنان تیم فوتبال پدیده با هدایت مهاجری تا هفته بیستم رقابت های لیگ برتر موفق شدند با کسب 23 امتیاز در رده دهم جدول قرار گیرند.

شاگردان مهاجری همچنین تا به اینجای رقابت ها 7 برد ،8 مساوی،5 باخت،27 گل زده و 22 گل خورده را در کارنامه به ثبت رساندند.

پدیده ای ها همچنین با تساوی صفر بر صفر مقابل استقلال در هفته بیستم رقابت های لیگ برتر به دنبال این هستند تا در بازی مقابل سایپا به پیروزی برسند.

بازیکنان پدیده درصدد هستند تا برابر شاگردان دایی 3 امتیاز بازی را کسب کنند تا از این رو جایگاه خود را تا یک پله در جدول ارتقا دهند.

محمد رضا مهاجری به دلیل اخراج در دیدار مقابل استقلال در هفته گذشته بزرگترین غایب تیم پدیده برابر سایپا است. همچنین اکبر صادقی بازیکن این تیم نیز از همراهی تیمش برابر سایپا به دلیل محرومیت باز مانده است.

گسترش فولاد - نفت تهران / ساعت 15:30

تیم فوتبال گسترش فولاد با هدایت فیروز کریمی توانسته تا هفته بیستم رقابت های لیگ برتر 8 برد،4 مساوی،8 باخت،19 گل زده و 23 گل خورده را در کارنامه به ثبت برساند.

شاگردان فیروز کریمی تا به اینجای رقابت ها موفق به کسب 28 امتیاز در جدول رقابت ها شدند و رده هشتم را  از آن خود کردند.

گسترشی ها با کسب مساوی در هفته بیستم مسابقات مقابل پرسپولیس به دنبال این هستند تا در بازی پیش رو برابر نفت تهران 3 امتیاز لازم را کسب کنند تا بدین ترتیب جایگاه آنها تا 2 پله در جدول صعود کند.

عزیز معبودی بازیکن تیم فوتبال گسترش فولاد به دلیل محرومیت نمی تواند تیمش را برابر نفت تهران همراهی کند.

در آن سو بازیکنان تیم فوتبال نفت تهران تا به اینجای رقابت ها موفق شدند 5 برد،5 مساوی،10 باخت،17 گل زده و 26 گل خورده را بدست آورند.

همچنین تیم نفت تهران با هدایت افاضلی 20 امتیاز را تا هفته بیستم رقابت ها کسب و رده سیزدهم جدول را از آن خود کرده است.

نفتی ها با برد 4 بر یک مقابل سیاه جامگان در هفته بیستم رقابت های لیگ برتر مصمم هستند تا دیدار برابر گسترش فولاد را با پیروزی پشت سر بگذارند تا بدین ترتیب جایگاه خود را در جدول ارتقا دهند.

استقلال - پارس جنوبی جم / ساعت 15:30

تیم فوتبال استقلال با هدایت وینفرد شفر توانسته تا هفته بیستم رقابت های لیگ برتر 7 برد،8 مساوی،5 باخت،19 گل زده و 10 گل خورده را در کارنامه به ثبت برساند.

شاگردان شفر تا به اینجای رقابت ها توانستند با کسب 29 امتیاز در رده 6 جدول قرار بگیرند.

آبی پوشان پایتخت با کسب تساوی صفر بر صفر مقابل تیم پدیده در هفته بیستم مسابقات به دنبال این هستند تا در دیدار مقابل پارس جنوبی جم به پیروزی برسند.

استقلالی ها با کسب 3 امتیاز مقابل پارس جنوبی جم در هفته جاری می توانند یک پله در جدول جایگاه خود را ارتقا دهند.

آبی پوشان در این دیدار محسن کریمی و پادوانی را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارند.

همچنین در آن طرف تیم فوتبال پارس جنوبی جم با هدایت تارتار اکنون جایگاه دوم جدول را بدست آورده و این تیم با حضور این مربی توانسته 33 امتیاز تا به اینجای رقابت ها کسب کند.

شاگردان تارتار تا هفته بیستم رقابت های لیگ برتر 8 برد،9 مساوی،3 باخت،26 گل زده و 16 گل خورده را در کارنامه به ثبت رساندند.

بازیکنان تیم فوتبال پارس جنوبی جم با تساوی مقابل استقلال خوزستان در هفته بیستم رقابت ها به دنبال این هستند تا برد و کسب 3 امتیاز مقابل استقلال جایگاه خود را در رده دوم جدول تثبیت کنند .

صنعت نفت آبادان - سپید رود رشت / ساعت 17:10

تیم فوتبال صنعت نفت آبادان تا به اینجای رقابت ها توانسته 7 برد،4 مساوی،9 باخت،21 گل زده و 25 گل خورده را در کارنامه به ثبت برساند.

شاگردان کمالوند همچنین با کسب 25 امتیاز رده نهم جدول رقابت ها را بدست آورده اند.

بازیکنان تیم فوتبال صنعت نفت آبادان با باخت یک بر 2 مقابل ذوب آهن در هفته بیستم لیگ برتر به دنبال جبران نتیجه هستند و از این رو آنها با انگیزه بالا در برابر تیم سپید رود به میدان می روند.

صنعت نفتی ها با کسب برد و 3 امتیاز در بازی مقابل شاگردان علی کریمی می توانند تا یک پله جایگاه خود را در جدول ارتقا دهند.

کرار جاسم هافبک عراقی و لوسیانو پریرا مهاجم برزیلی صنعت‌نفت آبادان که با مصدومیت روبرو بودند، آماده حضور در ترکیب ثابت طلایی‌پوشان شده‌اند و در صورت صلاحدید کمالوند مقابل سپیدرود رشت به میدان می‌روند.

همچنین تیم فوتبال سپید رود رشت نیز با هدایت علی کریمی توانسته تا به اینجای رقابت ها 5 برد،4 مساوی،11 باخت،19 گل زده و 25 گل خورده را در کارنامه به ثبت برساند.

شاگردان علی کریمی همچنین تا هفته بیستم رقابت ها 19 امتیاز کسب و در جایگاه چهاردهم جدول قرار دارند.

بازیکنان تیم فوتبال سپید رود با برد 2 بر یک در هفته بیستم مقابل سپاهان مصمم هستند تا 3 امتیاز برابر صنعت نفت آبادان را نیز کسب کنند تا به این ترتیب بتوانند جایگاه خود را تا 2 پله در جدول ارتقا دهند.

امید سام کن بازیکن سپید رود به دلیل محرومیت از همراهی تیمش در دیدار مقابل صنعت نفت باز ماند.

** دیدارهای جمعه 6 بهمن:

در آخرین روز از هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتبال 3 دیدار برگزار می شود که در حساس ترین این بازی ها، پرسپولیس مهمان پیکان است.

پیکان- پرسپولیس / ساعت 15:30

سرخپوشان پایتخت هفته گذشته با گلزنی سیامک نعمتی در دقایق پایانی توانستند از شکست برابر گسترش فولاد فرار کنند و حداقل یک امتیاز در این بازی بگیرند.

آنها با وجود کسب تساوی برابر گسترش فولاد همچنان با 45 امتیاز صدر نشین هستند و با تیم دوم اختلاف 12 امتیازی دارند.

شاگردان برانکو چند هفته ای است که پیروز نمی شوند و همین موضوع نگرانی هایی را ایجاد کرده است که آنها نمی توانند برابر تیم های دفاعی نتیجه نمی گیرند.

البته برانکو اعلام کرده است که راهکار مقابله با تیم های تدافعی را در تمرینات اجرا می کنند اما بازیکنان نمی توانند از موقعیت های گلزنی برابر حریفان استفاده کنند.

شاگردان برانکو تنها شکست خود را در لیگ برتر برابر پیکان متحمل شدند و آنها قصد دارند این شکست را جبران کنند اما با تیم با انگیزه پیکان مواجه هستند.

فرشاد احمد زاده و وحید امیری به علت محرومیت نمی توانند پرسپولیس را در این بازی همراهی کنند و به نظر می رسد که نعمتی از ابتدای بازی با پیکان به زمین مسابقه برود.

کمال کامیابی نیا هم به علت مصدومیت نمی تواند تیم رسپولیس را در این بازی همراهی کند اما مابقی بازیکنان آماده این بازی هستند.

در آن سوی میدان، شاگردان جلالی قرار بود در هفته بیستم به مصاف فولاد بروند که این بازی به علت آلودگی هوا برگزار نشد.

به هر حال پیکان با یک بازی کمتر و با 28 امتیاز در جایگاه هفتم قرار دارد.

شاگردان جلالی در بازی رفت توانستند تیم پرسپولیس را شکست بدهند و در بازی برگشت هم می خواهند برابر سرخپوشان پایتخت پیروز شوند تا به همگان ثابت کنند برد بازی رفت شانسی نبوده است.

گادوین منشا و سیامک نعمتی بازیکنان پرسپولیس مقابل تیم سابق خود قرار می گیرند. آنها قصد دارند با درخشش در بازی روز جمعه توانایی خود را به کادر فنی پیکان ثابت کنند.

علی صفایی به همراه کمک هایش آرمان اسعدی، تورج عیوض محمدی و سعید رحیمی مقدم تیم داوری این بازی هستند. اسماعیل صفیری هم ناظر این بازی است.

 سپاهان- فولاد خوزستان/ ساعت 15:15

زرد پوشان اصفهانی در حالی به مصاف شاگردان پور موسوی می روند که سرمربی این تیم هنوز مشخص نشده است.

تیم سپاهان بعد از باخت برابر سپیدرود رشت تغییراتی در مدیریت و سرمربی خود داشت و طاهری مدیر عامل این تیم استعفا کرد.

اعضای هیئت مدیره سپاهان بعد از قبول استعفای طاهری، مسعود تابش را به عنوان سرپرست باشگاه انتخاب کردند.

همچنین کرانچار طی توافقی با مسئولان سپاهان از این تیم جدا شد و کریم قنبری تا انتخاب سرمربی جدید به صورت موقت هدایت این تیم را برابر فولاد خوزستان برعهده دارد.

زرد پوشان اصفهانی در بازی با فولاد خوزستان دفاع چپ تخصصی ندارد چرا که مهدی رحیمی مدافع چپ این تیم مصدوم است و سعید آقایی هم به علت محرومیت قادر به همراهی این تیم اصفهانی نیست. براین اساس به نظر می رسد حسین پای در این پست بازی کند.

در آن سوی میدان، تیم فولاد خوزستان بازی هفته گذشته اش به علت آلودگی هوا برابر تیم پیکان برگزار نشد. این تیم با 33 امتیاز و یک بازی کمتر در جایگاه سوم قرار دارد.

شاگردان پور موسوی در بازی رفت توانستند با 2 گل از سد زردپوشان اصفهانی عبور کنند و آنها قصد دارند در بازی برگشت هم این تیم اصفهانی را شکست بدهند تا همچنان در کورس قهرمانی بمانند.

موعود بنیادی فر به همراه کمک هایش هادی طوسی، یعقوب سخندان و علیرضا حیدر پناه تیم داوری این بازی هستند. مسعود مرادی هم ناظر این بازی است.

مشکی پوشان دیار خراسان- تراکتورسازی/ ساعت 14:30

تیم مشکی پوشان خراسان بعد از مدت ها قرار است در ورزشگاه امام رضا به مصاف تیم تراکتورسازی برود.

شاگردان عنایتی هفته گذشته برابر نفت تهران شکست سنگینی را برابر نفت نوین تهران متحمل شدند و همچنان با 13 امتیاز در جایگاه شانزدهم قرار دارند.

به هر حال شاگردان عنایتی قصد دارند با برد برابر تراکتورسازی در ورزشگاه امام رضا طلسم ناکامی های خود را بشکنند اما کار سختی برابر حریف تبریزی خود دارند.

در آن سوی میدان، تیم تراکتورسازی هفته گذشته برابر تیم سایپا با نتیجه 2 بر 1 شکست خورد. این تیم بعد از جدایی گل محمدی توانست ساغلام مربی ترکیه ای را به خدمت بگیرد و اگر کارت مربیگری این مربی صادر شود او بر روی نیمکت این تیم تبریزی می نشیند.

به هر حال ساغلام سرمربی جدید تراکتورسازی قصد دارد وضعیت این تیم را در جدول رده بندی بهبود ببخشد اما کار سختی در تبریز پیش رو دارد.

امیر حسین صالحی به علت محرومیت قادر به همراهی تیم مشکی پوشان خراسان در این بازی نیست.

سید مهدی سید علی به همراه کمک هایش سجاد طوری، قهرمان نجفی و علی بای تیم داوری این بازی هستند و خداداد افشاریان هم ناظر این بازی است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برانکو - جلالی، دوئل انتقامی در شهر قدس/ مرد ژرمن از پارسی‌ها امتیاز می‌خواهد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..