تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شیخ‌ویسی: نفس کشیدن در اهواز سخت شده

۶۶۶۷۵۶

۶۰  بازدید

ایران ورزشی: به تعویق افتادن بازی استقلال خوزستان مقابل ذوب‌آهن به خاطر شرایط نامساعد آب و هوای اهواز، یکی از دغدغه‌ها و نگرانی‌هایی است که چه در بعد ورزشی و چه اجتماعی، ذهن خیلی‌ها را به خود مشغول کرده است. تماس با وحید شیخ ویسی به‌عنوان دروازه‌بان استقلال خوزستان، به نوعی تماس با کسی است که از نزدیک شرایط بغرنج این روزها را درک کرده است. صدایش کمی گرفته و این گرفتگی صدا را تأثیر گرد و غبار شهر می‌داند که گریبان خیلی از مردم اهواز را گرفته. این شاید کوچکترین تأثیر ریزگردها بر مردم شهر باشد.


وضعیت آب و هوای اهواز این روزها یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های روز کشور است.


 وضعیت آب و هوا خیلی بد است. تا یکی، دو روز گذشته حتی نفس کشیدن هم برای ما سخت بود. حالا کمی راحت‌تر نفس می‌کشیم اما وضعیت همچنان بد است.


به نظر می‌رسد حتی صدای شما هم کمی گرفته.


 بله، به هر حال این گرد و غبارها تأثیر می‌گذارد. جدا از آنها که مشکل تنفسی پیدا کرده‌اند، این گرد و غبارها روی تارهای صوتی و حنجره خیلی‌ها تأثیر گذاشته است.


می‌گویند شاخص آلودگی حتی به مرز 500 هم رسیده بود.


 از جزییاتش خبر ندارم اما می‌دانم که چنین موردی واقعاً تا به حال بی‌سابقه بوده است. درست است که من در اهواز بزرگ نشده‌ام اما در طول دو سالی که اینجا هستم تا به حال ندیده بودم هوا اینطور غبارآلود شود. دوستانی هم که اینجا زندگی می‌کردند همین نظر را دارند.


ظاهراً پیشنهاد شده بود در مدتی که هوای اهواز غبارآلود می‌شود، شهر دیگری به‌عنوان میزبان تیم‌های اهوازی معرفی شود.


 این پیشنهاد به‌عنوان یک راه حل مقطعی می‌تواند خوب باشد اما اینکه هر بار آب و هوا اینطور می‌شود، مسابقه‌های خانگی ما در شهر دیگری برگزار شود، خیلی راه حل خوبی نیست. برگزاری مسابقات تیم‌های اهوازی در شهر دیگر مثل یک مسکن است. مردم در این شهر دارند زندگی می‌کنند و باید راه حلی اساسی برای این مشکل در نظر گرفته شود.


پس معتقدید که به طور مقطعی می‌تواند راهکار خوبی باشد؟


 اگر قرار باشد بازی ما در شهر دیگری برگزار شود، جنبه مثبت و منفی دارد. از طرفی بازی کردن در این هوا برای ما واقعاً غیرممکن است و این موضوع روی سلامتی بازیکنان تأثیر منفی می‌گذارد. از سوی دیگر بازی کردن خارج از اهواز، ما را از حضور هواداران محروم می‌کند.


این وضعیت آب و هوایی، روی شرایط تمرینات پیش از بازی با ذوب‌آهن هم تأثیر داشته؟


 صد درصد تأثیر داشته. تمرینات ما دو روز تعطیل بود، یک روز هم ریکاوری داشتیم که در جمع می‌توان گفت سه روز تمرین نکردیم. بقیه جلسات تمرینی ما پیش از بازی با ذوب‌آهن هم که شرایط ویژه‌ای داشت.


از این شرایط ویژه برای ما بیشتر بگو.


 یا باید با ماسک تمرین می‌کردیم  یا تمرینات ما در سالن وزنه برگزار می‌شد. در کل در شرایط خیلی سختی تمرین کرده‌ایم و نتوانسته‌ایم آنطور که باید برای این مسابقه آماده شویم.


به طور کلی اما انگار وضعیت استقلال خوزستان در نیم‌فصل دوم بهتر شده.


 بله، به هر حال بازیکنان جدیدی به ما اضافه شده‌اند که خیلی در عملکرد تیم تأثیرگذار بوده‌اند. ما در نیم‌فصل اول با کمبود بازیکن مواجه بودیم. علاوه بر این در خیلی از بازی‌ها مصدوم و محروم هم داشتیم و همین موضوع باعث می‌شد نتوانیم آنطور که باید نتیجه بگیریم. الان اما با آمدن اسماعیل شریفات، یعقوب کریمی و عادل کلاه کج شرایط خیلی بهتر شده. دانیال ماهینی هم به زودی به جمع ما اضافه می‌شود.


البته جذب عادل کلاه کج و یعقوب کریمی با انتقادهایی هم همراه بود.


 اما هردوی آنها خیلی خوب هستند و قطعاً به تیم کمک خواهند کرد. علاوه بر این، حضور اسماعیل شریفات خیلی برای ما خوب بوده. او هم گل زده و هم در بازی گذشته خیلی خوب بوده است.


مشکلات مالی‌تان چطور، هنوز پابرجاست؟


 کمی بهتر شده. دیگر نمی‌خواهم درباره جزییات این موضوع صحبت کنم.


با شرایط فعلی می‌توان به بقای استقلال خوزستان امیدوار بود؟


 صد در صد می‌توان امیدوار بود. چه بسا خیلی زودتر از آنچه پیش‌بینی می‌شود اوضاع ما دگرگون شود و بقای ما قطعی. یک مساله خوبی که در این بین وجود دارد، حضور ما در جام حذفی است. این اتفاق انرژی مثبت زیادی به بازیکنان داده، ان‌شاءا... اگر بتوانیم به فینال راه پیدا کنیم، تا روز آخر مسابقات لیگ، این انگیزه و انرژی مثبت در تیم ما وجود خواهد داشت و اهرم خوبی برای پیشروی بازیکنان می‌شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شیخ‌ویسی: نفس کشیدن در اهواز سخت شده»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..