تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




به هم دروغ نگوييم؛ با هم دروغ بگوييم

۶۶۶۷۴۴

۹۶۱  بازدید

روزنامه شرق: مهدي طارمي، بازيکن سابق تيم پرسپوليس که بعد از پايان‌يافتن محروميتش به الغرافه قطر پيوسته، در گفت‌وگوي اسکايپي با برنامه ٩٠ درباره مسائل مختلفي مفصل صحبت کرد؛ صحبت‌هايي که البته هنوز هم مشخص نيست چه بخشی از آنها درست و چه بخشش نادرست است. مهدي مي‌گويد پرسپوليسي‌ها او را نخواسته‌‌اند و پرسپوليسي‌ها هم انگشت اتهام را به سمت او نشانه رفته‌اند. در زير به خلاصه‌اي از اين صحبت‌ها اشاره شده و چند نکته توضيح داده شده است.


جوگيري براي بستن قرارداد با ريزه‌اسپور


«وقتي به ترکيه رفتم يک‌سري جريانات اتفاق افتاد؛ با رامين رضاييان هماهنگ بودم و دوست نداشتم به باشگاه ريزه‌اسپور بروم، چون هدفم بازي در تيم ديگري در اروپا بود. رامين دوست داشت در فوتبال اروپا بازي کند؛ من هم با رامين به ريزه‌اسپور رفتم  و قرار شد رامين قرارداد ببندد و من برگردم تا با يک تيم ديگر اروپايي قرارداد ببندم چون پيشنهادات ديگري داشتم. يک اشتباه کردم و با ريزه‌اسپور قرارداد امضا کردم و به مدت يک هفته در آنجا ماندني شديم؛ رامين رضاييان در قراردادم با ريزه‌اسپور نقشي نداشت». نکته اول اين صحبت‌ها بي‌برنامگي مشخص در کارهاي طارمي است؛ او بدون اينکه کسي را از باشگاه پرسپوليس در جريان بگذارد سر از ترکيه درآورد و بعد هم که در اقدامي عجيب با تيم نه چندان مطرح ريزه‌اسپور قرارداد رسمي بست؛ کدام بازيکن حرفه‌اي چنين کاري مي‌کند؟


با هم دروغ بگوييم، نه به هم!


بخش ديگر صحبت‌هاي طارمي درباره بازگشتش به پرسپوليس بود؛ جايي که او علنا مي‌گويد با مسئولان باشگاه هماهنگ کرديم دروغ بگوييم! «من روي چه حسابي به پرسپوليس برگشتم؟ آقاي طاهري و وکيلم گفتند برگرد، هيچ اتفاقي براي تو نمي‌افتد؛ اين افراد هم به من گفتند نمي‌گذاريم هيچ اتفاقي براي تو بيفتد. بعد از بازگشت از ترکيه، آمدم و با پرسپوليس قرارداد بستم؛ وقتي در ترکيه بودم، باشگاه پرسپوليس به من گفت وقتي ITC را به باشگاه ريزه‌اسپور نفرستاديم، آنها نمي‌توانند عليه تو کاري انجام دهند. سي‌ام خرداد ٩٥ که باشگاه پرسپوليس مي‌گفت قرارداد بستيم، درست نبود و در ترکيه مجددا قرارداد بستم. با مسئولان حقوقي باشگاه و آقاي طاهري مشورت کرديم و به اين نتيجه رسيديم يک دروغي بگوييم که سي‌ام خرداد ٩٥ قرارداد امضا شده تا باشگاه محروم نشود؛ داستان همين‌طور پيش رفت و ما هم اين دروغ را ادامه داديم؛ قراردادم با پرسپوليس به دروغ در تاريخ سي‌ام خرداد ٩٥ ثبت شد تا در پرونده فيفا به مشکل نخوريم. محروميت پرسپوليس به من ارتباطي ندارد؛ به خاطر اينکه دو قرارداد بستم، محروم شدم و باشگاه پرسپوليس به دلیل نبود صداقت در صحبت‌هايش ازسوی فيفا محروم شد؛ به دليل اينکه در اين پرونده باشگاه پرسپوليس دروغ گفته بود، با محروميت فيفا روبه‌رو شد».


و هنوز هم خيريتي در  کار  است


ديگر بخش قابل تأمل صحبت‌هاي طارمي مربوط به گفت‌وگوي ويديويي او بود که محروم‌شدن خودش و باشگاه پرسپوليس را يک «خيريت» دانست. نکته اما اين است که طارمي مي‌گويد: «بدون فکر» چنين صحبتي را کرده؛ درست مشابه منشأ اين مشکلات. «قبل از ديدار با الهلال، متوجه اين موضوع شديم که خيلي زياد ناراحت شدم و به سيدجلال گفتم به آقاي برانکو بگو من ديگر تمرين نمي‌کنم و رفتم؛ در اتاق نشسته بودم؛ نيم ساعت از تمرين گذشته بود و بچه‌ها در حال تمرين بودند؛ ترکاشوند و خمارلو به اتاقم آمدند و گفتند بيا و در ويدئويي به بچه‌ها روحيه بده و بگو يک خيريتي در محروميتت بوده؛ من هم آنقدر ناراحت بودم و نمي‌دانستم چه بگويم که همين حرف‌هايي که به من زدند را گفتم؛ خودم نمي‌دانستم جلوي دوربين چه کاري انجام مي‌دادم و چه حرفي مي‌زنم چون اصلا نمي‌فهميدم چه اتفاقي افتاده است؛ حرفي که به من گفتند بگو خيريتي در اين اتفاق بوده را در آن فيلم گفتم».


يک ميليارد گم شده


مورد ديگري که حتي صحبت‌هاي طارمي هم نتوانسته هنوز از زواياي پنهانش رونمايي کند، داستان يک ميليارد و ١٥٠ ميلیون توماني است که حسين هدايتي در بازگشت از ترکيه به طارمي داد؛ پولي که هدايتي مي‌گويد براي فسخ قرارداد داده و طارمي تکذيب مي‌کند. «آقاي هدايتي در آن مقطع که به پرسپوليس برگشتم، اسپانسر باشگاه بود ولي اينکه مي‌گويد براي رضايت‌نامه پول داديم، درست نبود. قبل از اينکه به ترکيه بروم، آقاي هدايتي به من زنگ زد و گفت به رستوران بيا تا با هم صحبت کنيم که رفتم؛ آقاي هدايتي مبلغي به من گفت که اگر در پرسپوليس بماني، اين پول را به تو مي‌دهم. من گفتم مي‌خواهم به اروپا بروم، اما اگر در ايران ماندم، فقط در پرسپوليس بازي مي‌کنم. وقتي به ترکيه رفتم، به آقاي هدايتي زنگ زدم و گفتم چه اتفاقاتي پيش آمده است؛ به ايشان گفتم سر قولت هستي که مي‌خواهي براي ماندنم در پرسپوليس کمک کني که گفتند هستم؛ اين را هم گفتم که ريزه‌اسپور براي رضايت‌نامه سه‌ميليارد تومان مي‌خواهد که آقاي هدايتي قول کمک‌کردن داد. به ايران برگشتم و موضوع را به آقاي هدايتي گفتم؛ آقاي هدايتي نيمي از پولي را که قبل از رفتنم به ترکيه قرار بود بدهد، در کنار پرداختي‌ها به ديگر بازيکنان پرداخت کرد؛ يک ميليارد و ١٥٠ ميليون تومان به من پرداخت کرد که اصلا براي رضايت‌نامه نبود. آقاي هدايتي عاشق پرسپوليس است و به بازيکنان کمک مي‌کرد؛ من را هم دوست داشت و پول داد؛ اينکه مي‌گويند من پول را خوردم، به باشگاه نداده‌ام و... درست نيست».


پرسپوليس طارمي را نخواست يا طارمي پرسپوليس را


جديدترين داستان مهدي طارمي و باشگاه پرسپوليس هم به حضورش در الغرافه برمي‌گردد؛ جايي که مسئولان پرسپوليس گفته بودند او پايش را در يک کفش کرده که مي‌خواهد برود ولي طارمي باز هم مي‌گويد اين موضوع صحت ندارد (بخوانيد دروغ است). «همين آقايان و مسئولاني که از باشگاه عليه من مصاحبه کردند، سر تمرين مي‌آمدند و مي‌گفتند مهدي چرا به قطر نمي‌روي؟ آقاياني که در باشگاه عليه من حرف زدند، مرد باشند و بيايند بگويند که چه حرف‌هايي به من زدند؛ مي‌خواستم در پرسپوليس بمانم و بعد از جام جهاني به اروپا بروم اما باشگاه پرسپوليس نمي‌خواست؛ به من مي‌گفتند نيم‌فصل دوم نبايد در پرسپوليس بماني و بهتر است که بروي».




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «به هم دروغ نگوييم؛ با هم دروغ بگوييم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..