تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




افزایش ٢٠ درصدی سرانه دانشجویان وزارت بهداشت در بودجه ۹۷

فراهانی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

بودجه فرهنگى دانشجویى از آموزش جدا شود/ افزایش ٢٠ درصدی سرانه دانشجویان وزارت بهداشتمحمدرضا فراهانی معاون فرهنگی دانشجویی وزارت بهداشت در در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به بودجه فرهنگی دانشجویی دانشگاه های علوم پزشکی در لایحه 97 گفت: بودجه دانشگاه‌های علوم پزشکی در سال 97 رشد داشته، اما نکته قابل توجه این است که بودجه فرهنگی دانشجویی هر سال در ذیل بودجه آموزشی دانشگاه‌ها گنجانده می‌شود.

وی ادامه داد: درخواست ما از مجلس این است که بودجه معاونت فرهنگی دانشجویی وزارت بهداشت از ذیل ردیف آموزشی خارج شود، زیرا با تفکیک این بودجه از بخش آموزشی می‌توان در حوزه فرهنگی دانشجویی به خوبی هزینه کرد.

فراهانی با تأکید بر تفکیک بودجه آموزشی و دانشجویی گفت: این اقدام به هزینه‌کرد کارآمد دانشگاه‌ها در این حوزه کمک شایانی می‌کند، در صورتیکه این تفکیک انجام نشود، علی رغم افزایش تخصیص‌ها به دانشگاه‌های علوم پزشکی حوزه فرهنگی- دانشجویی در سال آینده با چالش مواجه خواهد بود.

سرانه دانشجویی دانشجویان دانشگاه‌های علوم پزشکی در سال 97

معاون فرهنگی دانشجویی وزارت بهداشت با اشاره به میزان سرانه دانشجویی دانشجویان دانشگاه‌های علوم پزشکی در سال 97 گفت: سرانه دانشجویان وزارت بهداشت در سال 97، 2 میلیون و 200 هزار تومان برآورد شده است که نسبت به سال قبل حدود 20 درصد افزایش پیدا کرده است.

وی عنوان کرد: در تمام سال‌های گذشته بودجه آموزشی و فرهنگی دانشجویی دانشگاه های علوم پزشکی در یک ردیف قرار داشته است و در بیشتر موارد بخش اعظم این ردیف بودجه‌ای در اکثر موارد صرف حقوق پرسنل می‌شود.

فراهانی یادآور شد: بر اين اساس، بودجه بخش فرهنگی مطابق قانون و نیازها نبوده است و درصد کمی به کارهای فرهنگی اختصاص پیدا می‌کند.

انتهای پیام /




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «افزایش ٢٠ درصدی سرانه دانشجویان وزارت بهداشت در بودجه ۹۷»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..