تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جعبه جادویی؛ راهکاری نوین برای درسخوان کردن دانش آموزان

راهکار شرکت‌های دانش بنیان برای  درسخوان‌تر شدن دانش آموزانبه گزارش خبرنگار حوزه فن‌آوری‌های نوین گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛  شر‌کت‌های دانش بنیان از اهمیت بسیار زیادی در کشور برخوردار هستند و با اختراعات روزمره جوانان نخبه در این شرکت‌ها و همچنین به واسطه طرح‌های مبتنی بر دانش سبب رشد و پیشرفت کشور می‌شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان در نظر دارد به معرفی محصولات دانش بنیان بپردازد که توسط این شرکت‌ها تولید شده است.

یکی از شرکت‌های دانش‌بنیان موفق به تولید نرم‌افزاری شده است که به کمک دانش‌آموزان می‌آید و  کلمات مهم و تخصصی دروس مدرسه را به آنان آموزش می‌دهد و جهت افزایش بازدهی آنان فعالیت می‌کند.

مدیر این شرکت دانش‌بنیان در گفت‌ و گو با خبرنگار حوزه فن‌آوری‌های نوین گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص این نرم‌افزار دانش‌بنیان گفت: در گذشته یکی از دانشمندان محصول آموزشی تحت عنوان جعبه لایتنر طراحی کرده بود که دانش‌آموزان از طریق آن می‌توانستند موضوعات درسی را فرا بگیرند اما امروز این جعبه در غالب یک نرم‌افزار شروع به کار کرده است و در هرمکان و هر زمان به راحتی قابل دسترسی است و تحت هر  شرایطی می‌توانند به آرشیو درسی خود دست یابند.

محاسبه زمان آموزش دروس به کمک فناوری های نوین

وی در خصوص کارکرد این نرم‌افزار اظهار کرد: بر اساس تعداد کلماتی که به این نرم‌افزار داده می‌شود و طبق زمان‌بندی مشخص دستگاه هر روز به شما هشدار می‌دهد که چه تعداد کلمه را باید حفظ کنید و محاسبه می‌کند که چه مدت زمانی طول می‌کشد تا آن کلمات را فرا بگیرید، برای مثال اگر دانش آموزی  می‌خواهد هزار کلمه انگلیسی را در مدت زمان 2 ماه حفظ کند، این نرم افزار هر روز در ساعات مشخصی به او هشدار می‌دهد و یادآوری می‌کند که کلمات خود را بخواند.

مدیر این شرکت دانش‌بنیان تصریح کرد: در حال حاضر کلمات دروس دبیرستانی مانند عربی، زبان انگلیسی و زیست شناسی در درون این نرم‌افزار قرار دارد و به دانش آموزان کمک می‌کند بهتر و با روش‌های مناسب‌تری آموزش‌های لازم را ببینند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جعبه جادویی؛ راهکاری نوین برای درسخوان کردن دانش آموزان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..