تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تازه عروس و دامادی که سنشان روی هم 171 سال است +تصاویر

تازه عروس و دامادی که سنشان روی هم 171 سال است+تصاویربه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، قصد داریم زوجی به نام‌های " 81ساله Joan Grant"   و" 90 ساله Ted Wright" را به شما معرفی کنیم که سالها قبل از اینکه با هم آشنا شوند، همسرانشان فوت کردند اما سرنوشت آنها را پس از مدت ها تنهایی سر راه یکدیگر قرار داد.

15 سال پیش بود که این دو یکدیگر را در یک جشن مخصوص سالمندان ملاقات کردند که اما این علاقه از آنموقع تاکنون خاموش نشد تا اینکه عاقبت تصمیم گرفتند با یکدیگر ازدواج کنند.

جالب است بدانید که این تازه‌عروس و داماد سنشان روی هم به 171 سال می رسد اما اصلا احساس پیری نمی کنند و شوق زندگی در وجودشان موج می زند.

پسرِ " Ted Wright" برای آنها یک جشن مفصل برپا کرد و میهمانانی که اکثر آنها سالمند بودند شاهد پیوند زناشویی این دو شدند.
گفتنی است این زوج تصمیم دارند برای ماه عسل خود به همراه دوستانشان به یک هتل بزرگ بروند و مدتی در آنجا دور هم خوش باشند.

تازه عروس و دامادی که سنشان روی هم 171 سال است+تصاویر

تازه عروس و دامادی که سنشان روی هم 171 سال است+تصاویر

تازه عروس و دامادی که سنشان روی هم 171 سال است+تصاویر

تازه عروس و دامادی که سنشان روی هم 171 سال است+تصاویر

 انتهای پیام/

 مراسم ازدواج زوجی که سنشان روی هم 171 سال است



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تازه عروس و دامادی که سنشان روی هم 171 سال است +تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..