تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بررسی ادبیات چهار دهه انقلاب اسلامی در «صبح روشن»

بررسی ادبیات چهار دهه انقلاب اسلامی در «صبح روشن»به گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی شبکه آموزش سیما؛ برنامه ای به نام «صبح روشن» در ایام دهه فجر از شبکه آموزش سیما روی آنتن می رود که به بررسی ادبیات چهار دهه انقلاب اسلامی و بن مایه های فکری و ایدئولوژی شعر و ادبیات کشور می پردازد.

برنامه «صبح روشن» در 11 قسمت با موضوعات مختلف ادبیات و اجرای اسماعیل آذر پخش می شود.

این برنامه به شعر، داستان، ادبیات دفاع مقدس، ادبیات کودک و نوجوان و همچنین نقش سازمان های مختلف از جمله حوزه هنری، فرهنگستان زبان و ادبیات فارسی و دبیرخانه شورای عالی انقلاب اسلامی اختصاص دارد.

برنامه «صبح روشن» از گروه های مختلف جامعه چه در بخش سیاست گذاری و مدیریتی و چه در بخش دانشگاهی و امور پژوهشی و به طور کلی دست‌اندرکاران حوزه ادبیات از جمله دکتر حداد عادل رئیس فرهنگستان زبان و ادبیات فارسی، دکتر علی اکبر ولایتی ، دکتر محمدرضا مخبر دزفولی دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی دعوت کرده است.

برنامه «صبح روشن»به تهیه کنندگی امیرحسین آذر در ایام دهه فجر هرشب از شبکه آموزش سیما پخش می شود.

انتهای پیام/

پخش ویژه برنامه «صبح روشن» در ایام دهه فجر



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بررسی ادبیات چهار دهه انقلاب اسلامی در «صبح روشن»»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..