تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نمایشگاه عکس «چین زیبا» در مشهد افتتاح می‌شود

افتتاح نمایشگاه عکس «چین زیبا» در مشهدبه گزارش حوزه تجسمی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ نمایشگاه عکس «چین زیبا» به منظور تبادل دیدگاه‎های هنر عکاسی میان هنرمندان و ارتقای مبادلات فرهنگی و همچنین تقویت دوستی بین مردم چین و ایران در گالری گلستانه مشهد برگزار می‌شود.

این نمایشگاه که شامل ۵۰ اثرعکاسی از عکاسان عضو «کلوپ تصویر و هنر شانگتوف چین» است، بر روی موضوع‎های مختلفی چون فرهنگ و زندگی اجتماعی، آداب مذهبی، معماری سبک سنتی، منظره، تفریح و زیبایی‎های جذاب کشور چین تمركز دارد و تاریخ و فرهنگ طولانی این کشور شرقی و باستانی را به صورت شگفت انگیزی نشان می دهد.

«چین زیبا» نمایشگاه تبادل هنرعکاسی چین و ایران است که به طور مشترک توسط کلوپ عکس فوکوس (نمایندگی فیاپ در ایران)، کلوپ تصویر و هنرشانگتوف چین، مرکز نمایشگاه های فیاپ در ایران، با همکاری اتحادیه جهانی عکاسی و با مساعدت‎های لابراتوار دیجیتال نیلیا، گالری گلستانه و موسسه آبگینه از تاریخ 6 تا 12 بهمن ۱۳۹۶ در محل نگارخانه‎ گلستانه واقع در خیابان جهاد مشهد برگزار می‎شود.

انتهای پیام/

نمايشگاه عكس در مشهد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نمایشگاه عکس «چین زیبا» در مشهد افتتاح می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..