تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ارائه ۱۰۳ ایده به رویداد ملی صنعت حمل و نقل با محور زیرساخت و پدافند غیر عامل

ارائه ۱۰۳ ایده به رویداد ملی صنعت حمل و نقل با محور زیرساخت و پدافند غیر عاملبه گزارش حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ به دبیرخانه رویداد ملی صنعت حمل و نقل ۱۰۳ ایده ارائه شد که داوری های اولیه ایده ها آغاز شده است. در جلسه شورای سیاستگذاری این رویداد اعلام شد، از مجموع ایده های دریافت شده پس از داوری های اولیه تعداد ۳۰ ایده برای شرکت در کلاس های آموزش نحوه ارائه ایده ها انتخاب می شوند و صاحبان این ایده ها در این دوره آموزشی شرکت می کنند.

در پایان این دوره آموزشی با رای داوران، ۸ ایده برای روز نهایی رویداد ملی حمل و نقل انتخاب خواهند شد.

نخستین رویداد ملی ایده بازار تخصصی در صنعت حمل و نقل نهم اسفندماه توسط دفتر ایده بازار دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار می شود.

این رویدادها در محورهای مخابرات و ناوبری، تجارت الکترونیک و اپلیکیشن، انرژی و محیط زیست، ایمنی، مدیریت بحران، زیرساخت و پدافند غیر عامل برگزار می شود.

انتهای پیام/

مهلت ارسال ایده به رویداد ملی صنعت حمل و نقل دانشگاه صنعتی امیرکبیر به پایان رسید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ارائه ۱۰۳ ایده به رویداد ملی صنعت حمل و نقل با محور زیرساخت و پدافند غیر عامل»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..