تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




توضیح کلوپ برای واکنش عجیب به هوادار سوانزی

۶۶۶۶۵۵

۱۳۳۳  بازدید

یورگن کلوپ، سرمربی آلمانی لیورپول در مورد حواشی ایجاد شده بین او و یک طرفدار سوانزی توضیح داد.

ورزش سه: یورگن کلوپ، سرمربی آلمانی لیورپول در مورد حواشی ایجاد شده بین او و یک طرفدار سوانسی توضیح داد.

 در جریان شکست 0-1 و عجیب دیشب لیورپول در خانه سواسی، کلوپ در یک صحنه با یکی از هوادارانی که انگار قصد بر هم زدن تمرکز او را داشته درگیری لفظی پیدا می کند. حالا این سرمربی آلمانی دلیل این اتفاق را توضیح داده است.

توضیح کلوپ برای واکنش عجیب به هوادار سوانسی

کلوپ گفت: "آن هوادار سوانسی بارها بر سر من فریاد زد و من نیز یک بار به او واکنش نشان دادم. باید به خودم یادآوری کنم که من نیز یک انسان هستم. هیچکس نمی توانست بشنود که او چه چیزی به من گفت و من هیچ مشکلی با این موضوع ندارم، اما اتفاق در یک لحظه رخ داد و من فکر کردم کافی است و در نهایت احساس خوبی پیدا کردم.

من مطمئن هستم که اولین سرمربی ای نیستم که با این هوادار به مشکل خورده است. من نباید واکنش نشان می دادم؛ اما چیز بدی به او نگفتم و فقط نشان دادم که از صحبت های آن هوادار خوشحال نشده ام."




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «توضیح کلوپ برای واکنش عجیب به هوادار سوانزی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..