تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کاهش هزینه‌های سلامت با تحت پوشش بیمه قرار گرفتن ارتوکین

ابراهیمی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

خبرنگار: جنیدی تحت پوشش بیمه قرار گرفتن داروی ارتوکین سبب کاهش هزینه‌های سلامتهوشنگ ابراهیمی منیع مدیر عامل یک شرکت فن‌آور در حوزه دارویی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار کرد: در 2 ماه گذشته برای درمان آرتروز از روش PRP استفاده می‌شد که در آن به دلیل آلوده شدن پلاسمای خون در مراحل درمان آرتروز‌های مختلف به خصوص زانو این روش ممکن بود عوارضی را برای بیماران ایجاد کند.

وی عنوان کرد: داروی ارتوکین ضد التهاب و تسکین‌ دهنده دردهای آرتروز زانو است و خوشبختانه در اتحادیه اروپا و به خصوص آلمان بر روی بیش از 60 هزار بیمار آزمایش شده است؛ این دارو هیچ‌گونه عوارضی تا به امروز در بیماران و افراد مصرف‌کننده ارتوکین ایجاد نکرده است.

بازسازی غضروف زانو با ارتوکین

ابراهیمی تاکید کرد: بیمارانی که با مشکلات زانو دست و پنجه نرم می کنند معمولا برای رهایی از این عارضه به سمت عمل جراحی می‌روند تا غضروف‌های تخریب شده خود را بازسازی کنند.

مدیر عامل یک شرکت فن‌آور با اشاره به اینکه درمان آرتروز زانو به وسیله عمل جراحی بعد 10 تا 15 سال باید دوباره انجام شود، عنوان کرد: ارتوکین در کلینیک تخصصی تبریز بر روی بیش از 120 نفر از مردم ایران آزمایش شده است و خوشبختانه هیچ‌گونه عوارضی در بیماران مشاهد نشده است.

 وی گفت: سازمان‌های بیمه‌گر با حمایت از دارو ارتوکین یک سرمایه‌گذاری جدی در راستای کاهش هزینه‌های سلامت کشور انجام می‌دهند و من امیدوارم این دارو هرچه سریع‌تر تحت پوشش بیمه قرار گیرد.

ابراهیمی یادآور شد: ارتوکین به وسیله تزریق باعث بازسازی غضروف زانو شده و سبب درمان بیماری آرتروز  می‌شود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کاهش هزینه‌های سلامت با تحت پوشش بیمه قرار گرفتن ارتوکین»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..