تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جالب‌ترین شادی گل تاریخ فوتبال!

در جریان رقابت های لیبرتادورس، یک بازیکن اروگوئه ای شادی گل جالبی از خود به نمایش گذاشت.

به گزارش شمانیوز: در جریان رقابت های لیبرتادورس، یک بازیکن اروگوئه ای شادی گل جالبی از خود به نمایش گذاشت.

در جریان پیروزی 0-2 تیم بولیویایی اورینته مقابل رقیب پرویی خود یونیورسیتاریو، تانکه که زننده گل دوم نماینده بولیوی لقب گرفته بود، بعد از گلزنی به سمت خودرویی که در پیست دوومیدانی استادیوم پارک شده بود رفت و با نشستن پشت ماشین، طوری وانمود کرد که انگار در حال رانندگی است و دیگر همبازیان او نیز به وی اضافه شدند.

اورینته نیمه اول را با برتری 0-1 به رختکن رفت و علیرغم 10 نفره شدن، با گلزنی تانکه در دقیقه 79 در نهایت موفق به غلبه بر یونیورسیتاریو شد. نشریه دیلی میل به این شادی لقب بهترین خوشحالی تاریخ فوتبال را داد.

البته این اولین بار نیست که چنین اتفاقی رخ می دهد و آنتوان گریزمان، ستاره فرانسوی و فعلی اتلتیکومادرید نیز مشابه چنین حرکتی را هنگامیکه در رئال سوسیداد عضویت داشت به نمایش گذاشته بود.

جالب‌ترین شادی گل تاریخ فوتبال!جالب‌ترین شادی گل تاریخ فوتبال!جالب‌ترین شادی گل تاریخ فوتبال!



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جالب‌ترین شادی گل تاریخ فوتبال!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..