تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واکنش زیبای یک کودک به شنیدن صدای اذان حین بازی/مهارت باورنکردنی خلبان در فرود یک هواپیما در آلمان/ماجرای غم‌انگیز قدکوتاه‌ترین دختر جهان

پربازدیدهای فضای مجازی؛به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اگر امروز موفق به رصد اخبار سرویس فضای مجازی در حوزه های فناوری، دانلود، اخبار داغ، سیاسیون و هنرمندان و ورزشکاران در فضای مجازی نشده اید، در ادامه لینک 10 خبر پربازدید از نگاه کاربران را برای شما به نمایش گذاشته ایم.

کودک خردسال که مشغول بازی روی سرسره در یک پارک بود، با شنیدن صوت اذان واکنشی زیبا از خود نشان داد.

باد شدیدی که با سرعت 120 کیلومتر در ساعت در فرودگاه آلمان در حال وزیدن بود، لحظات دلهره آوری را برای مسافران یک هواپیمای مسافربری رقم زد.

داستان زندگی دختر که در کودکی رشد استخوان هایش متوقف شد و تا به امروز در همان اندازه مانده را می شنوید.

آمدنیوز در ادامه دروغ‌پردازی‌های خود، روز گذشته باز هم خبر تازه‌ای جعل کرد و اراذل و اوباش را مردم خواند.

رهبر معظم انقلاب با هدف مقابله با سیاه‌نمایی رسانه‌های دشمن، دو نامه به جوانان غرب نوشتند.

دختر جوان چینی پس از عمل جراحی زیبایی در یکی از فرودگاه های این کشور به دردسر افتاد.

شهروندی که قصد شوخی با ماموران راهنمایی و رانندگی را داشت با واکنش جالبی از سوی آنها مواجه شد.

عزت الله ضرغامی به رئیس جمهور پیشنهاد کرد به دلیل استفاده از کلمه "قوطی" برای سرپناه میلیون‌ها نفر از مردم عزیزمان از آنان عذرخواهی کند.

پرچمدار جدید هوآوی به نام Mate 10 Porsche Desig که به تازگی وارد ایران شده است، با قیمت نجومی به فروش می‌رسد.

گاهی اوقات در جهان هستی اتفاقات عجیبی رخ می دهد که هیچ توضیح علمی برای آنها وجود ندارد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واکنش زیبای یک کودک به شنیدن صدای اذان حین بازی/مهارت باورنکردنی خلبان در فرود یک هواپیما در آلمان/ماجرای غم‌انگیز قدکوتاه‌ترین دختر جهان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..