تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اخبار خوش برای زلزله‌زدگان کشور

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس از موافقت اعضای این کمیسیون با امهال وام‌های مناطق زلزله‌زده خبر داد.

به گزارش شمانیوز: حجت‌الاسلام سیدناصر موسوی‌لارگانی عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم در تشریح جزئیات جلسه عصر امروز(سه‌شنبه، 3 بهمن) این کمیسیون، گفت: در این جلسه، پیشنهادات کمیسیون اقتصادی به کمیسیون تلفیق بودجه 97، پیرامون لایحه بودجه سال آینده مورد بررسی قرار گرفت.

وی افزود: در بخش دیگری از جلسه امروز کمیسیون اقتصادی مجلس، جزئیات طرح دو فوریتی امهال تسهیلات ساکنان مناطق زلزله‌زده تصویب شد.

به گزارش تسنیم، دو فوریت طرح امهال تسهیلات مناطق زلزله‌زده و آسیب‌دیده ناشی از حوادث غیرمترقبه در جلسه علنی روز یکشنبه(اول بهمن) پارلمان به تصویب نمایندگان مجلس رسیده است. 16 تن از نمایندگان مجلس در طرحی خواستار مهلتی به زلزله‌زدگان مناطق آسیب‌دیده برای بازپرداخت وام‌هایشان تا زمان بازسازی خانه‌هایشان شده‌اند، اما زمان این مهلت هنوز مشخص نیست و به رأی نمایندگان مجلس در صحن پارلمان دارد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اخبار خوش برای زلزله‌زدگان کشور»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..