تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




۱۱,۵۰۹ دستگاه گوشی در طرح رجیستری قفل شده است

مدیرکل فناوری اطلاعات سازمان ستاد مبارزه با قاچاق کالا اعلام کرد که از زمان اجرای رجیستری، فقط ۱۱,۵۰۹ مورد گوشی قاچاق شناسایی و بلاک شده‌اند و دیگر از شبکه سرویس دریافت نمی‌کنند.

حمیدرضا دهقانی‌نیا در نشست خبری امروز ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز اعلام کرد که از زمان اجرای طرح رجیستری تاکنون ۲۱,۲۵۶ کد IMEI در کل کشور شناسایی شده که از این تعداد فقط ۱۱,۵۰۹ مورد بلاک و از دسترسی خارج شده است؛ چرا که تعدادی مسافر بوده‌اند و بعد از چند روز از شبکه خارج شده‌اند.

رشد۱۶۰ درصدی واردات قانونی موبایل

مدیرکل فناوری اطلاعات سازمان ستاد مبارزه با قاچاق کالا اعلام کرد که از زمان اجرای طرح رجیستری میزان واردات قانونی گوشی با رشد ۱۶۰ درصدی همراه شده است. حمیدرضا دهقانی‌نیا افزود که ارزش واردات قانونی گوشی از زمان اجرای طرح به ۲۷۸ میلیون دلار رسیده است. به گفته‌ی وی، میزان ارزش واردات قانونی گوشی در ۹ ماهه‌ی ابتدایی سال، ۱۴.۵ میلیون دلار برآورد شده است.

بر اساس گزارش دهقانی‌نیا، پاییز سال گذشته میزان واردات از نظر ارزش ۵۶ میلیون دلار بود؛ درحالی‌که پاییز ۹۶ این رقم به بیش از ۱۱۴۴ میلیون دلار رسیده است. بنابراین امسال شاهد رشد بیش از ۱۶۰ درصدی در میزان واردات قانونی کالای تلفن همراه از جمله مشمولین طرح به کشور بوده‌ایم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «۱۱,۵۰۹ دستگاه گوشی در طرح رجیستری قفل شده است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..