تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ایرانی‌ها پس از مهاجرت به کجا می‌روند +اینفوگرافیک

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ آمار منتشرشده نشان می‌دهد در حال حاضر حدود شش میلیون ایرانی در خارج از کشور زندگی می کنند. طبق این آمار مابین سال‌های 1990 تا 2015   هر سال  حدود 44 هزار و 800 نفر ترک وطن کرده و از کشور خارج شده‌اند.

اما ایرانی‌ها بیشتر به کدام کشورها مهاجرت کره‌اند؟  از مجموع کل مهاجران، حدود سه میلیون و 500 تا چهار میلیون ایرانی در کشورهای آمریکا، کانادا، آلمان، انگلستان، سوئد، استرالیا،  هلند، فرانسه و ترکیه زندگی می کنند.

اینفوگرافی زیر مقصد ایرانیان مهاجر را به وضوح نشان می‌دهد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ایرانی‌ها پس از مهاجرت به کجا می‌روند +اینفوگرافیک»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..