تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




علاقه به سرقت مزدا۳، کار دست سارق داد!

رئیس کلانتری ۱۲۱ سلیمانیه، ضمن اشاره به دستگیری یک سارق حرفه ای خودرو در محدوده شرق تهران، گفت: این سارق علاقه زیادی به سرقت خودروهای مزدا۳ داشت.

به گزارش شمانیوز: سرهنگ "محمود مالمیر"، به تشریح این خبر پرداخت و گفت: شب گذشته ماموران گشت انتظامی این کلانتری در حال گشتزنی در محدوده استحفاظی خود بودند که به سرنشین یکدستگاه خودروی سواری مزدا۳ مشکوک شده و پس از استعلام مشخصات خودرو، مشخص شد که این خودرو دقایقی قبل از همان محدوده به سرقت رفته است.

وی افزود: بنابراین مساله، به راننده خودرو دستور ایست داده شد اما راننده بدون توجه به دستور پلیس بر سرعت خود افزوده و سعی کرد با استفاده از تاریکی شب از دست ماموران فرار کند که این اقدام به تعقیب وی منجر شده و در نهایت ماموران با شلیک هوایی او را متوقف و دستگیر کردند.

کلانتر ۱۲۱ سلیمانیه، اظهار داشت: متهم به کلانتری منتقل و در بازجویی های انجام شده به جرایم خود اعتراف و علت سرقت را نیز علاقه به خودروهای مدل بالا عنوان کرد.

منبع: مهر




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «علاقه به سرقت مزدا۳، کار دست سارق داد!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..